اپلیکیشن هایی مانند تلگرام و اینستاگرام به شما این امکان را می دهند که همزمان دو حساب کاربری متفاوت داشته باشید. اما برای بهره مندی از چنین قابلیتی در سایر برنامه ها چه باید کرد؟

خوشبختانه برای اجرای چندین نسخه از یک برنامه در برخی از گوشی های اندرویدی نیازی به نصب برنامه های اضافی ندارید. گوشی های شیائومی و سامسونگ از قابلیتی استفاده می کنند که از طریق آن می توانید یک کپی از برنامه مورد نظر خود ایجاد کنید و همزمان چندین حساب کاربری را مدیریت کنید.

اگر از سایر گوشی های اندرویدی استفاده می کنید، نگران نباشید. سپس علاوه بر آموزش شبیه سازی برنامه ها در گوشی های سامسونگ و شیائومی، نحوه انجام این کار را در گوشی های دیگر با استفاده از برنامه های خارجی شرح خواهیم داد.

نصب دو نسخه از یک برنامه روی گوشی سامسونگ

در گوشی های سامسونگ، می توانید یک کپی از برنامه ها را به دو روش مختلف ایجاد کنید. یکی از طریق Secure Folder که برای مخفی کردن عکس ها و فایل ها در گوشی های سامسونگ بسیار مفید است و دیگری استفاده از Dual Messenger. در ادامه این دو روش را به تفصیل شرح خواهیم داد.

با Dual Messenger دو برنامه را در یک گوشی نصب کنید

ساده ترین راه برای نصب دو برنامه مشابه روی گوشی سامسونگ استفاده از قابلیت Dual Messenger است که در ادامه نحوه فعال سازی آن را توضیح خواهیم داد:

  • در تنظیمات گوشی سامسونگ وارد قسمت Advanced Features شوید.
  • گزینه Dual Messenger را انتخاب کنید.
  • در این مرحله، لیستی از برنامه های پشتیبانی شده را مشاهده خواهید کرد. روی یکی از آنها ضربه بزنید.
  • در صفحه جدید، دکمه را در جلوی نام برنامه در حالت فعال قرار دهید و برای تأیید روی Install ضربه بزنید.