فراموش نکنید که باید محتواهای ارسالی در راستای سیاست‌های واتساپ باشد و مطمئناً واتساپ با کانال‌هایی که این مسئله را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد کرد. به‌طور‌کلی، اگر می‌خواهید ایمن بمانید، توصیه می‌کنیم از همه اقداماتی که ممکن است حساب کاربری شما را در این پیام‌رسان مسدود کنند، اجتناب کنید.

چرا باید در واتساپ کانال داشته باشید

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید یا شخصیت شناخته‌شده‌ای دارید، بهتر است در واتساپ کانال داشته باشید. یکی از دلایل‌ اصلی برای داشتن کانال در واتساپ این است که به شما اجازه می‌دهد تا با طرفداران و مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و به‌روزرسانی‌ها را مستقیماً در پیام‌رسان مذکور به آن‌ها ارائه دهید.

همچنین، در کانالتان می‌توانید نظرسنجی بگذارید و از دنبال‌کنندگان یا مشتریانتان اطلاعات بیشتری به‌دست آورید. بدین‌ترتیب، تعامل بیشتری با آن‌ها برقرار خواهید کرد.

علاوه‌براین، از‌آن‌جا‌که واتساپ قابلیت جست‌وجو‌کردن کانال‌های مختلف را به پیام‌رسانش اضافه کرده است، استفاده از ویژگی مذکور ابزاری ضروری برای بیشتر دیده‌شدن به‌وسیله‌ی کاربران محسوب می‌شود.

در این مقاله، نحوه‌ی ساخت کانال در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS را توضیح دادیم. همین‌حالا گوشی خود را بردارید و کانالی برای کسب‌وکارتان بسازید. اگر سؤال یا ابهامی درباره‌ی ساخت کانال واتساپ دارید، در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.