یکی از معروف ترین پیام رسان های دنیا واتس اپ است که در حال حاضر کاربران زیادی دارد. می توان از آن برای چت و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و حرفه ای استفاده کرد. حتی این پیام رسان قابلیتی دارد که به شما امکان می دهد پست ها را با محدودیت زمانی به اشتراک بگذارید. شاید برایتان جالب باشد که روشی برای آن بدانید دانلود وضعیت WhatsApp وجود دارد.

از آنجایی که پیام های زیادی در این برنامه رد و بدل می شود، اطمینان از امنیت آنها حائز اهمیت است. با تنظیم رمز عبور واتس اپ می توانیم از دخالت دیگران در حریم خصوصی خود جلوگیری کنیم.

البته واتس اپ به کاربران اجازه استفاده از رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن را نمی دهد و در عوض از رمزهای عبور بیومتریک (Touch ID و Face ID) پشتیبانی می کند. اما برای افزایش امنیت پیام رسان مذکور می توان از برنامه های دیگری نیز استفاده کرد.

در این مقاله ابتدا به شما آموزش می دهیم که چگونه قفل بیومتریک را فعال کنید و سپس به سراغ بهترین اپلیکیشن ها برای افزودن پسورد به واتس اپ می رویم. پس تا پایان این مقاله با زومیت همراه باشید.

نحوه فعال کردن قفل بیومتریک در واتس اپ

واتس اپ برای امنیت اطلاعات موجود در پیام رسان خود از قفل بیومتریک استفاده می کند که به راحتی می توانید آن را فعال کنید. در زیر نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

  • ابتدا اپلیکیشن WhatsApp را اجرا کنید.
  • روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • حالا Privacy را انتخاب کنید.
  • روی صفحه باز اسکرول کنید تا به گزینه قفل اثر انگشت برسید.