واتس اپ در حال برنامه ریزی برای انتشار به روز رسانی جدیدی است که شامل ویژگی های جدیدی مانند پیشنهاد استیکر می شود. این آپدیت با شماره نسخه 2.23.14.16 شناخته می شود و در حال حاضر بر روی نسخه بتا واتس اپ اعمال می شود.

استیکرهایی برای اولین بار در سال 2018 به واتس اپ اضافه شد تا کاربران این پلتفرم بتوانند بهتر احساسات خود را در چت به دیگران منتقل کنند. علاوه بر این، امکان دانلود و نصب بسته های استیکر در اختیار کاربران این پیام رسان قرار گرفت.

عملکرد ویژگی ارائه برچسب WhatsApp

با نصب آپدیت جدید بتای واتس اپ، کاربران آیکون جدیدی را در بالای صفحه کلید می بینند که استیکرهای مرتبط با شکلک های ثبت شده در جعبه پیام را نشان می دهد، بنابراین یافتن و ارسال استیکرهای مختلف را آسان تر می کند.

برای تست قابلیت جدید واتس اپ، پیشنهاد می شود بسته استیکر Cuppy را از فروشگاه داخلی استیکر واتس اپ دانلود کرده و شکلک مورد نظر را در کادر پیام قرار دهید. اگر ویژگی پیشنهاد استیکر برای حساب کاربری شما فعال باشد، می‌توانید با استفاده از این ویژگی به سرعت استیکر مورد نظر خود را پیدا کرده و ارسال کنید.

ویژگی پیشنهادات استیکر واتس اپ به دلیل افزایش تعداد بسته های استیکر برای این برنامه بسیار مفید خواهد بود. بدون این ویژگی، پیدا کردن استیکر مورد نظر خود در بین بسته های نصب شده بسیار چالش برانگیز خواهد بود و در واقع، به روز رسانی جدید واتس اپ در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. این ویژگی با استیکرهای شخص ثالث نیز سازگار است.

به گزارش گیزموچینا، قابلیت ارائه استیکر در روزهای آینده به تدریج در اختیار کاربران نسخه استاندارد واتس اپ قرار خواهد گرفت. این پیام رسان همچنین در حال کار بر روی ویژگی فیلتر کردن لیست چت، ظاهر مدرن تر برای هشدارها و اشتراک گذاری ویدیو با کیفیت بالاتر است.