بازگشت تائید شده آنر در بازار گوشی های هوشمند هند مشتاقانه در انتظار است. این برند در چند هفته گذشته اولین گوشی هوشمند خود را بدون فاش کردن نامش به نمایش گذاشت. با توجه به درز و شایعات، دستگاه در واقع Honor 90 نام دارد.

این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی عرضه شده است. آنر هنوز تاریخ دقیق عرضه آنر 90 5G را در هند فاش نکرده، اما برخی از جزئیات کلیدی اکنون فاش شده است. تایید شده که آنر 90 در زمان عرضه از آمازون برای خرید در دسترس خواهد بود.

پلتفرم تجارت الکترونیک همچنین یک میکروسایت اختصاصی از محصول آینده ایجاد کرده که مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد. تایید شده که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده با حاشیه های باریک است.

وضوح صفحه نمایش 1.5K، حداکثر روشنایی 1600 نیت و پوشش DCI-P3 خواهد بود. محصول آینده همچنین به ارائه کم نور 3840 هرتز برای کاهش خستگی چشم ارائه می شود. میکروسایت همچنین تأیید می کند که Honor 90 مبتنی بر MagicOS 7.1 دارای اندروید 13 است.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Honor باقی جزئیات آنر 90 را در روزهای منتهی به عرضه به نمایش بگذارد. مشخصات تایید شده دستگاه مطابق با یک نسخه جهانی است. صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. پنل عقب دارای یک ماژول دوربین به شکل بیضی بوده که دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز عمق 2 مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. طبق گزارش‌های قبلی، آنر 90 قرار است در تاریخ 21 سپتامبر در هند عرضه شود و قیمت آن زیر 35000 روپیه در این کشور خواهد بود.

آنر 90 در بازارهای مختلفی عرضه می شود

در دیگر خبرها آیا تا به حال خواسته اید گوشی و کیف خود را در یک لوازم جانبی شیک و کاربردی ترکیب کنید؟ خوب، Honor شما را با تلفن کانسپت جدید V Purse پوشش داده است. این مانند تلاقی بین یک تلفن تاشو و یک کیف دوشی است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پیچیده است که تسمه ها و زنجیرهای قابل تعویض را به سمت بیرون جمع می کند تا بتوانید ظاهر آن را شخصی سازی کنید. آنر V Purse را راهی برای دیده شدن وسایل الکترونیکی به عنوان لوازم جانبی مد روز می‌داند که «فرصت‌های نامحدودی برای ابراز وجود ارائه می‌دهد».

گفته می شود، این هنوز یک تلفن مفهومی است تا یک کیف کاربردی. شما نمی توانید اقلامی را در داخل آن ذخیره کنید، اما مطمئنا، می توانید آن را مانند یک کیف پول با استفاده از بندهای زنجیره ای جدا شونده همراه داشته باشید. از آنجایی که دستگاه دارای یک صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون است، برای تکمیل آن Honor گزینه انتخاب والپیپرهای تعاملی و قابل تعویض را ارائه می دهد، بنابراین می توانید آنها را مطابق با لباس خود تغییر دهید.

آنر والپیپرهای مختلفی را برای V Purse به نمایش گذاشته است، از جمله والپیپر خزدار که به لمس شما پاسخ می دهد و در سراسر صفحه حرکت می کند و حس نوازش گربه را القا می کند. والپیپر دیگر یک دستبند “فیژیتال” با جذابیت هایی است که در واقع عناصر تعاملی هستند. به عنوان مثال، با لمس جذابیت دوربین، برنامه دوربین باز می شود، در حالی که با لمس جذابیت نوت موسیقی، پخش کننده موسیقی باز می شود. فراموش نکنید، صفحه نمایش همیشه روشن است.

منبع

به این پست امتیاز بدید