هلدینگ آچاره روز گذشته مراسمی را به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور چند صد نفر از متخصصان خود برگزار کرد و از برنامه های خود برای ورود به بورس و ارائه خدمات جدید رونمایی کرد.

به گزارش دیجیاتو، حمید تاج الدین مدیرعامل هلدینگ آچاره با بیان اینکه بیش از 200 هزار کارشناس و 2 میلیون کاربر از این بستر استفاده می کنند، گفت: سالانه نزدیک به یک میلیون سفارش روی پلتفرم آچاره انجام می شود.

حامد تاج الدین، مدیرعامل هلدینگ آچاره

معرفی محصول تعمیر و بازسازی منزل

تاج الدین با اشاره به سرمایه گذاری شرکت کیسون در آچاره گفت: این سرمایه گذاری منجر به اضافه شدن سرویس نوسازی و نوسازی خانه جدید به خدمات آچاره شده که تا ماه آینده معرفی می شود.

به گفته وی موضوع این سرویس تنها درخواست تعمیر و بازسازی خانه نیست، بلکه مشتریان می توانند سبک های مختلف تعمیر و ایده های تعمیر را در این محصول جدید مشاهده کنند.

تاج الدین افزود: این محصول که برای اولین بار در ایران عرضه می شود، فرصت صفر تا صد بازسازی و نوسازی سکوی آچاره را فراهم می کند.

آماده شدن برای ورود به بورس

مدیرعامل هلدینگ آچاره همچنین اعلام کرد که این شرکت برنامه هایی برای عرضه عمومی دارد.

وی توضیح داد: بحث های اولیه برای این روند انجام شده و با سرمایه گذاری کازون زمینه های اولیه برای ورود به بورس فراهم شده است. ما قطعاً به طور جدی برنامه لیست را دنبال می کنیم و سعی می کنیم حداقل مرحله لیست را در سال جاری تکمیل کنیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این توکن را فهرست کنیم.

بهمن امام مدیرعامل آچاره

تبلیغات گسترده تر برای افزایش سفارشات

در این مراسم «بهمن امام» مدیرعامل آچاره نیز با ارزیابی نیروی انسانی فعال در این بستر، به لزوم درک شرایط مشتریان پرداخت و خطاب به متخصصان آچاره گفت: همه ما درک می کنیم که وضعیت اقتصادی اینگونه نیست. مناسب. ما در آچاره نمی‌خواهیم از متخصصان پورسانت بالایی بگیریم، در عوض از شما می‌خواهیم شرایط مشتری را درک کنید و همانطور که انتظار دارید با شما رفتار شود با آنها رفتار کنید.»

وی تاکید کرد که اصل وجودی آچاره بر سود کم و تعداد زیاد سفارش است.

امام همچنین گزارش دادند که برای افزایش حجم سفارشات، آچاره به زودی تبلیغات بیشتری از جمله در صدا و سیما انجام خواهد داد.

چالش کل مالیات بر درآمد

در بخشی دیگر از این رویداد، مدیرعامل آچاره به سوالات و درخواست های کارشناسان پاسخ داد. موضوعاتی مانند تامین اجتماعی، نحوه کسب امتیاز و سفارش خارج از پلتفرم از جمله موارد مطرح شده بود.

یکی از دغدغه های کارشناسان آچاره مالیات بود.

امام در این زمینه با تاکید بر اینکه آچاره هنوز اطلاعاتی در مورد درآمد نیروهای متخصص خود به اداره دارایی ارائه نکرده است، افزود: امسال در این زمینه چالش بزرگی با اداره مالیات داریم. ما خودمان مالیات بر ارزش افزوده می پردازیم. اما هیچ قانونی برای اخذ مالیات از نتایج به دست آمده وجود ندارد.»

«سلمان دانشور» نایب رئیس کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان تهران نیز از همکاری گسترده این کمیته با متخصصان آچاره خبر داد و از تخفیف بیمه ای متخصصان این بستر گفت.

در این مراسم از بهترین متخصصان آچاره نیز قدردانی شد.

لازم به ذکر است آچاره به عنوان یکی از محصولات پلتفرم شرکت دانشبانیان سنگستربز در سال 1394 توسط سه نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شد.

آچاره به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق وب سایت و اپلیکیشن هر گونه خدماتی را که در خانه نیاز دارند سفارش دهند.

در حال حاضر نزدیک به 300 سرویس بر روی این پلتفرم ارائه می شود.