خوب، شما در جای مناسب هستید. شکی نیست که Shutterstock یک وب سایت خوب است و تصاویر استوک بسیار با کیفیتی دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اما برخی از جایگزین‌های واقعاً خوب وجود دارد، همانطور که وقتی شروع به بررسی چیزهای دیگری کردم متوجه شدم.

Shutterstock یک وب سایت بسیار محبوب است که افراد زیادی از آن برای یافتن عکس های استوک مقرون به صرفه استفاده می کنند. و مدت زیادی است که این کار را انجام می دهند.

این سایت امکان تبادل اطلاعات بین گرافیست های حرفه ای از سراسر جهان را می دهد. عکسهای Shutterstock ویژگی بسیار خاص دارند برای مثال از نظر رنگ بندی و زاویه دید و موضوع بسیار خاص می باشند که برای کاربران حرفه ای بسیار ارزشمند است

اما علیرغم حجم عظیمی از عکس‌های موجود در Shutterstock، زمان‌هایی پیش می‌آید که نمی‌توانید آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. پس چیکار میکنی؟ خوب، شما می توانید یکی از سایت های جایگزین عالی عکس استوک را که من در اینجا در مورد آن صحبت خواهم کرد، امتحان کنید.

من به تعدادی از وب سایت های عکس نگاه کردم  و 6 تا از بهترین های آن ها را برای  جایگزین Shutterstock یافتم. من به جنبه های مختلف مانند قیمت هر تصویر، حداکثر میزان دانلود در روز و هر محدودیت و مزیت دیگری نگاه کردم.

iStock

من نگاه خوبی به iStock انداختم که قبلا به نام iStockPhoto شناخته می‌شد، زیرا شهرت زیادی دارد و مدت‌هاست که وجود داشته است. اگر از iStock آگاه باشید، احتمالاً می‌دانید که آنها یک کتابخانه مدیریت شده دارند که حاوی تصاویر با کیفیت بالا است که به دو دسته «Signature» و «Essentials» تقسیم می‌شوند.

میلیون ها تصویر برای انتخاب در کتابخانه وجود دارد. در دسته Essentials، تصاویر ارزان قیمتی را خواهید یافت که غیر انحصاری هستند. دسته Signature  شامل تمام تصاویر گران قیمت و منحصر به فرد است. شما می توانید گرافیک های برداری را در هر دو دسته پیدا کنید و عکس ها همه با وضوح بالا هستند.

برای اکثر صاحبان وب سایت و وبلاگ، اشتراک در دسته Essentials بسیار منطقی است. اگر به محتوای انحصاری از دسته امضا نیاز دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید اما هنوز معقول است. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های iStock آورده شده است:

اگرچه iStock دارای محدودیت دانلود 750 تصویر در ماه مانند Shutterstock است، اما از نظر قیمت و دسته بندی گزینه های بیشتری دارد. برخی از تصاویر در iStock ارزان تر از Shutterstock هستند و آن را به یکی از بهترین جایگزین های Shutterstock در دسترس تبدیل می کند.

هر ماه می توانید حداکثر 750 تصویر را دانلود کنید

تعداد زیادی فایل وکتور و تصویر بدون حق امتیاز در دسترس است

معمولاً می‌توانید تصاویر با بالاترین وضوح را با همان قیمت دانلود کنید

اشتراک ماهانه از 29 دلار در ماه شروع می شود

iStock یکی از کمترین هزینه ها را برای هر تصویر دارد

  1. Deposit Photos

اگر از این ایده که بتوانید از بین بیش از 100 میلیون عکس بدون حق امتیاز انتخاب کنید، خوشتان می آید، مطمئناً Deposit Photos ارزش توجه شما را دارد. این یکی دیگر از وب‌سایت‌های عکس استوک بسیار شناخته شده است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. استفاده از سرویس آنها بسیار آسان بود و وقتی پشتیبانی آنها را آزمایش کردم بسیار پاسخگو بود.

دسته بندی های مختلفی در Deposit Photos موجود است و من واقعاً از نحوه عملکرد وب سایت خوشم می آید. آنها مجموعه خوبی از ویدیوهای موجود را نیز در دسترس دارند و در زمان نوشتن، نزدیک به 5 میلیون در دسترس داشتند. در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که باید Deposit Photos را به عنوان جایگزین خوبی برای Shutterstock در نظر بگیرید:

اگر به دنبال انعطاف‌پذیری بیشتر با طرح‌ها و قیمت‌ها هستید، Deposit Photos یک جایگزین بسیار خوب Shutterstock است. خوب، کتابخانه تصویر به بزرگی شاتر استوک نیست، اما هنوز انتخاب زیادی وجود دارد.

محدودیت دانلود ماهیانه 750 عکس است

می توانید اشتراک ماهانه یا سالانه داشته باشید

آنها یک برنامه منعطف دارند تا این سرویس را فقط با 9.99 دلار در ماه امتحان کنند

قیمت هر تصویر با برنامه های سالانه پایین است

مجموعه بزرگی از وکتورها و تصاویر بدون حق امتیاز

بالاترین وضوح را بدون هزینه اضافی دانلود کنید

  1. Adobe Stock

اگر از طرفداران Adobe هستید و از برنامه های ویرایش تصویر آنها مانند Photoshop و Illustrator استفاده می کنید، سرویس Adobe Stock می تواند جایگزین مناسبی برای Shutterstock برای شما باشد. آنها نه تنها بیش از 60 میلیون تصویر در دسترس دارند، بلکه الگوها، وکتورها و ویدیوهایی برای انتخاب وجود دارند.

Adobe Stock دارای یکپارچگی کامل با Adobe Creative Cloud است که به این معنی است که می توانید از ویرایشگر تصویر مورد علاقه Adobe خود برای مشاهده موارد ارائه شده استفاده کنید. شما می توانید تصاویر را مستقیماً با استفاده از Illustrator CC، In Design CC و Photoshop CC پیش نمایش کنید. دلایل اصلی که چرا Adobe Stock یک جایگزین خوب برای Shutterstock است عبارتند از:

حداکثر 750 بارگیری در هر ماه

برنامه های مختلف از 29.99 دلار در ماه شروع می شود

گزینه های برنامه سالانه یا ماهانه

انواع رسانه های مختلف موجود است

دانلود هر رزولوشن بدون هزینه اضافی

قیمت پایین برای هر تصویر

اگر از برنامه‌های Adobe Creative Cloud استفاده می‌کنید، Adobe Stock جایگزینی بهتر برای Shutterstock نیست. طرح های قیمت گذاری بسیار شبیه به Shutterstock هستند و کتابخانه تصاویر بزرگ است. Adobe Stock قرار نیست برای همه باشد، اما اگر از برنامه‌های Creative Cloud استفاده می‌کنید، باید آن را بررسی کنید.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​نیازی به دانلود حجم زیادی از تصاویر در ماه ندارند. اینجاست که Stock Photo Secrets به عنوان جایگزین خوبی برای Shutterstock مطرح می شود.

4.Stock Photo Secrets

یک طرح با حجم کم دارد که در آن می توانید 600 تصویر با بالاترین وضوح را از کتابخانه آنها با بیش از 5 میلیون تنها با 199 دلار در سال دانلود کنید. این به این معنی است که شما فقط 33 سنت برای هر تصویر پرداخت خواهید کرد. در اینجا برخی از ویژگی های عالی است که Stock Photo Secrets ارائه می دهد:

با Shutterstock می توانید سالانه 9000 دانلود تصویر داشته باشید، اما قیمت بسیار بالایی دارد. و علاوه بر این، اگر برای کسب و کار خود به این مقدار نیاز ندارید، Stock Photo Secrets یک جایگزین خوب Shutterstock برای شما است.

طرح کم حجم با 600 دانلود

همه 600 را در ماه اول دانلود کنید یا بارگیری ها را در طول یک سال پخش کنید

قیمت مناسب برای هر پیشنهاد تصویر

کاملاً نیازهای مشاغل کوچک و متوسط ​​را که به تعداد زیادی عکس در سال نیاز ندارند، برآورده می کند

بالاترین وضوح تصاویر با همان قیمت

  1. Photocase

ممکن است قبلاً اسم Photocase را نشنیده باشید، اما به خوبی شناخته شده است و از سال 2001 وجود داشته است. اگر واقعاً به تصاویر هنری علاقه دارید، خدمات بسیار خوبی است. یکی از ادعاهای آنها این است که آنها مجموعه گسترده ای از عکس های استوک دارند که شبیه عکس های استوک نیستند. بنابراین اگر می خواهید متفاوت باشید، Photocase می تواند جایگزین خوبی برای Shutterstock باشد.

استفاده از سرویس Photocase را ساده دیدم و آنها به جای اشتراک، یک سیستم اعتباری دارند. اگر می خواهید تصاویر بزرگتری داشته باشید، به اعتبارات بیشتری نیاز خواهید داشت. بنابراین می‌توانید بسته‌های اعتباری خریداری کنید که به راحتی با نیازهای تصویر شما مطابقت دارند. در اینجا برخی از چیزهای عالی در مورد Photocase آورده شده است:

دلیل اصلی اینکه Photocase جایگزین خوبی برای Shutterstock است این است که می توانید تصاویری بسیار متفاوت پیدا کنید. بعید است که این نوع تصاویر را در کتابخانه Shutterstock بیابید.

هیچ محدودیتی برای دانلود ماهانه وجود ندارد

شما تصاویر را در صورت تقاضا خریداری می کنید

از بین تصاویر کوچک، متوسط ​​یا بزرگ انتخاب کنید

از 4 دلار شروع کنید

بدون اشتراک ماهانه یا سالانه برای پرداخت

  1. 123RF

123RF که در سال 2005 تأسیس شد، به یکی از بزرگترین مرکز دیجیتال بدون حق امتیاز در جهان تبدیل شده است.

آژانس ها به عنوان بخشی از INMAGINE، 123RF به میلیون ها کاربر کمک کرده است که داستان های خود را با ارائه میلیون‌ها محتوای خلاقانه شامل تصاویر، صدا و حرکت توسط استعدادهای مختلف ارائه شده است.

اخیراً 123RF میلیون ها بارگیری رایگان با کیفیت بالا را معرفی کرده است.

500000 وکتور منحصربفرد و تصاویر سه بعدی برای استفاده شخصی و تجاری. برنامه هایی برای

محتوای آماده فراورده و موارد دیگر به زودی با 10000 فایل منحصر به فرد آپلود شده در هر بار

ماه مجموعه وسیعی از محتوای انتخاب شده را کاوش کنید و به طور مستقیم به آن دسترسی انحصاری داشته باشید

ابزارهای ویرایش هوشمند با یک کلیک برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای خلاق.

این وب سایت همچنین دارای یک موتور جستجوی عالی، کلمات کلیدی موضوعات پرطرفدار و یک

ویترین مشارکت کنندگان برجسته در صفحه اصلی آنها. کاربران همچنین می توانند سرپرستی و سازماندهی کنند

تصاویر مورد علاقه خود را در مجموعه های شخصی برای دسترسی آسان.

با این و موارد دیگر در آینده، 123RF همه سازندگان را به تجربه رایگان دعوت می کند

خود را برای نیازهای فردی یا تجاری جمع آوری کنند و فرصت های بیشتری را کشف کنند

توسط شرکت ارائه شده است.

سخن پایانی

من 6 مورد از بهترین جایگزین های Shutterstock را در اینجا برای شما ارائه کرده ام. همه آنها نکات مثبت خود را دارند و شما باید در مورد نیازهای تصویر خود در آینده فکر کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

اگر به دنبال حجم بالایی از دانلود هستید، iStock احتمالا بهترین جایگزین Shutterstock با Deposit Photos است که چندان از آن عقب نیست. برای کاربران Adobe Creative Cloud باید آنچه را که در Adobe Stock ارائه می شود بررسی کنید.

برای تصویر استوک حجم کم، کاربران به پیشنهاد کم حجم از Stock Photo Secrets نگاهی بیندازند.

 

 

 

به این پست امتیاز بدید