آیفون 15 اپل تقریباً در راه است و ما انتظارات زیادی از آن داریم. گفته می شود که این گوشی با طراحی جدید، خداحافظی با بریدگی و تعدادی ویژگی جدید نوآورانه نسبت به نسل قبلی یک ارتقاء بزرگ است.

انتظارات بالای فروش اپل باعث شد تا این شرکت سفارشات خود را به شرکای تجاری افزایش دهد. یکی از تامین کنندگان اپل، TSMC، انتظار می رود در سه ماهه سوم سال جاری 11 درصد افزایش درآمد را به دلیل A16 و A17 Bionic گزارش دهد.

انتظار می‌رود TSMC در سه ماهه سوم سال جاری به لطف تراشه‌های A16 و A17 Bionic، درآمد خود را 11 درصد افزایش دهد. TSMC به طور انحصاری A17 Bionic اپل را برای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس با استفاده از فرآیند پیشرفته 3 نانومتری خود تولید خواهد کرد. ما انتظار داریم که این شرکت در سه ماهه دوم 17 میلیارد دلار درآمد داشته باشد و ممکن است اپل از شرکت بخواهد که سفارشات خود را برای تراشه های 3 نانومتری در آماده سازی برای رویداد معرفی آیفون 15 افزایش دهد. این به TSMC کمک می کند تا به هدف رشد خود دست یابد.

در حالی که آمار دقیقی در مورد میزان دریافتی TSMC از مشتری سودآور خود منتشر نشده است، گزارش های قبلی نشان می دهد که اپل 90 درصد از ظرفیت تراشه های 3 نانومتری را تضمین کرده است و قرار است یکی از اولین مشتریان تراشه های 2 نانومتری باشد. . طبق گزارش های اخیر، اپل همچنان بزرگترین مشتری TSMC است و 23 درصد از درآمد سالانه را به خود اختصاص می دهد.

انتظار می رود آیفون 15 یک موفقیت بزرگ باشد و این خبر خوبی برای TSMC است. این شرکت در حال حاضر در حال ساخت تراشه A17 Bionic برای آیفون 15 است و انتظار دارد از آن درآمد زیادی کسب کند. TSMC انتظار دارد در سه ماهه سوم سال جاری 11 درصد بیشتر از سه ماهه مشابه سال گذشته درآمد کسب کند. به همین دلیل است که انتظار می رود اپل آیفون 15 را به میزان زیادی بفروشد.

در خبری دیگر، اپل در حال آماده شدن برای معرفی سری آیفون 15 در اواخر سال جاری است. افشاگری های مختلفی در مورد عرضه این دستگاه منتشر شده است، اما آخرین گزارش نشان می دهد که آیفون 15 و آیفون 16 دارای نسخه های متفاوتی از چیپست A17 Bionic هستند. چیزی که آیفون 15 پرو را از جانشینانش متمایز می کند، استفاده از فرآیند N3B، آخرین فناوری ساخت TSMC است.

با این حال، اپل برنامه پیشرفته تری برای مدل های سال آینده دارد که از فرآیند پیشرفته N3E استفاده می کند. این تغییر استراتژیک تضمین می کند که آیفون های آینده عملکرد و بهینه سازی بیشتری را ارائه می دهند. در مقایسه با محصولات قبلی مانند تراشه‌های A14، A15 و A16 که بر اساس فرآیند 5 نانومتری ساخته شده‌اند، A17 Bionic با فرآیند تولید 3 نانومتری خود یک جهش به جلو محسوب می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز دهید