در دومین روز از نمایشگاه الکام 1402، کارگاه های آموزشی «تحول دیجیتال سازمانی»، «کاوش در نقش اپراتورها در تحول دیجیتالی صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه نویسی» از مجموعه کارگاه های آموزشی رایگان به آدرس غرفه ایرانسل در سالن 38 و رویدادهای Elcom Talks با موضوع “تحول دیجیتال” و “متاورس” با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن 8 و 9 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ایرانسل در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، سمینارهایی با موضوع هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه نویسی، فناوری مالی، مدیریت منابع را در بخش ویژه هر روز برگزار می کند. و در چهار جلسه سازماندهی انسان، توسعه محصول، تبلیغات در دنیای دیجیتال و …

امروز دوشنبه 14 تیر 1402 در دومین روز نمایشگاه چهار کارگاه آموزشی «تحول دیجیتال سازمانی: استراتژی و عوامل شکست و موفقیت»، «کاوش در نقش اپراتورها در تحول دیجیتالی صنایع»، «مدل ذهنی» ” و آکادمی ایرانسل “مسیر برنامه نویسی” انجام شد.

اولین کارگاه روز دوم نمایشگاه با موضوع تحول دیجیتال سازمان: استراتژی و عوامل شکست و موفقیت به حوزه مدیریت و تحولات دیجیتال اختصاص داشت.

دومین کارگاه با موضوع بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتالی صنایع که یکی از رویکردهای اصلی برای اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در جهان است برگزار شد. ایران.

در سومین کارگاه رایگان مدل ذهنی ایرانسل که در قالب بازی جمعی برگزار شد، حاضران با موضوعاتی همچون نقش تفاوت در دیدگاه و شخصیت، تعامل موثر افراد یک سازمان با یکدیگر و پیشبرد تیم آشنا شدند. اهداف

در چهارمین کارگاه با موضوع مسیر یادگیری برنامه نویسی، موضوعاتی چون دانش پایه یادگیری برنامه نویسی، انواع زبان های برنامه نویسی، منابع آنلاین آموزش و تمرین، پایگاه های اطلاعاتی و سایت های فراهم کننده فضای برنامه نویسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایرانسل همچنین حامی رویداد جانبی «الکام تاکس» است که در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ برگزار می‌شود تا آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران را در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها بررسی کند. آکادمی ایرانسل همه روزه در غرفه ایرانسل واقع در سالن 8 و 9 سخنرانی های تخصصی با موضوعاتی همچون تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده، بلاک چین و فین تک برگزار می کند.

اولین سخنرانی Alcom Talks ایرانسل توسط رسول سرایان سخنران و مشاور تحول دیجیتال برگزار شد. مصطفی مرشیدی، کارآفرین کسب و کار دیجیتال نیز در دومین سخنرانی رویداد Alcom Talks درباره آینده اینترنت که تلفیقی از متاورس و وب 3 است و تاثیر آن بر جنبه های مختلف زندگی و تجارت صحبت کرد. در مورد متاورس

سپس در روز سه شنبه 15 تیر 1402 ایرانسل سمینارهای رایگان معرفی مرکز خدمات امنیت ابری، اهمیت امنیت اطلاعات، D-Fi و مدیر به عنوان مربی را به صورت رایگان در غرفه خود در سالن 38 برگزار می کند. همچنین از سخنرانی هایی با موضوع انقلاب پلت فرم حمایت می کند. و بلاک چین و دنیای غیرمتمرکز در قالب رویداد Elcom Talks در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران است. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال» در سالن اصلی (38) و سالن 8 و 9 بیست و ششم شرکت کرد. نمایشگاه بین المللی الکامپ و ارائه آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در زمینه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال تا 8 تیرماه از ساعت 8 صبح تا 16 به بازدیدکنندگان و علاقه مندان معرفی می کند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 مانند نمایشگاه های گذشته تحت پوشش نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G است و بازدیدکنندگان می توانند موارد مختلف استفاده از 5G را با ایرانسل تجربه کنند.