سلسله آیفون 15 بدیهی است که این موارد با به روز رسانی های قابل توجهی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. به گفته منابع آگاه، مدل‌های پرو این خانواده احتمالاً با فریم تیتانیومی درجه 5 وارد بازار می‌شوند که در مقایسه با فولاد ضد زنگ دوام بیشتری دارد، اما سبک‌تر است.

به نظر می رسد تمامی مدل های سری آیفون 15 دارای نمایشگر جزیره ای پویا خواهند بود. با این حال، ظاهرا اپل می خواهد آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس را با مشخصات پیشرفته تری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد تا از نظر مصرف کنندگان به عنوان مدل های رده بالاتر در نظر گرفته شوند.

در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی به استفاده از قاب‌های تیتانیومی در مدل‌های آیفون 15 پرو اشاره کردند. اکنون یکی از منابع آگاه بازار می گوید که مدل های آیفون 15 پرو با قاب تیتانیومی درجه 5 وارد بازار خواهند شد که مزایای مختلفی نسبت به فولاد ضد زنگ خواهد داشت.

آیفون 15 پرو سبک تر از آیفون 14 با قاب تیتانیومی خواهد بود

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری “Unknownz21” در توییتر ادعا می کند که مدل های آیفون 15 پرو از قاب تیتانیومی درجه 5 استفاده خواهند کرد. (Ti-6AI-4V)، به جای قاب فولادی ضد زنگ. تیتانیوم چندین مزیت نسبت به فولاد ضد زنگ دارد که باعث می شود مدل های آیفون 15 پرو از نظر کیفیت ساخت دوام بیشتری داشته باشند. اگر اپل از تیتانیوم در آیفون 15 پرو استفاده کند، این امکان وجود دارد که در آینده مدل های معمولی آیفون با قاب فولادی ضد زنگ عرضه شوند.

تینانیوم درجه 5 در آیفون 15 پرو به دوام دستگاه کمک می کند و دستگاه مربوطه دوام بیشتری خواهد داشت. تیتانیوم درجه 5 از فولاد ضد زنگ قوی تر است. این بدان معناست که آیفون 15 پرو در برابر سقوط و آسیب مقاوم بوده و سبک تر از نسل قبلی خواهد بود.