طبق یک شایعه جدید، این احتمال وجود دارد که سری آیفون 15 به باتری های بزرگتری نسبت به آیفون 14 مجهز شود. اپل همیشه به سرعت شارژ همه محصولات خود از جمله آیفون افتخار می کند.

اگرچه غول فناوری کوپرتینویی تغییر چندانی در ظرفیت باتری خانواده آیفون 14 نسبت به سری آیفون 13 نداشته است، اما به نظر می رسد که نسل بعدی گوشی های این شرکت ارتقاء باتری قابل توجهی خواهند داشت.

ITHome در Weibo اعلام کرد که ظرفیت باتری سری آیفون 15 نسبت به مدل های قبلی این گوشی ها بین 350 تا 600 میلی آمپر ساعت افزایش خواهد یافت.

ITHome گزارش می دهد که آیفون 15 از باتری 3877 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. در حالی که آیفون 14 با باتری 3279 میلی آمپر ساعتی عرضه شد. همچنین گفته می شود آیفون 15 پلاس از باتری 4912 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. در مقایسه نسل قبلی این گوشی به باتری 4325 میلی آمپر ساعتی مجهز بود.

همچنین باید توجه داشته باشیم که اپل باتری آیفون 14 پرو، آیفون و آیفون 14 پرو مکس را به ترتیب 105، 52 و 29 میلی آمپر ساعت نسبت به همتایان آیفون 13 افزایش داده است.

اگرچه افزایش ظرفیت باتری همیشه خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به محصولات الکترونیکی قابل شارژ است، اما گزارش مربوط به افزایش ظرفیت باتری سری آیفون 15 را در حال حاضر نمی توان دقیق دانست. به گفته منابع داخلی فاکسکان، این اطلاعات ممکن است تا 80 درصد درست باشد.

همچنین، افزایش ظرفیت باتری لزوماً به معنای شارژ بیشتر نیست. از آنجایی که ممکن است نسل بعدی آیفون به قدرت بیشتری نیاز داشته باشد. به همین دلیل کاربران نباید تفاوت زیادی در شارژ این گوشی ها احساس کنند.