سامسونگ برای رویداد بعدی Unpacked آماده می شود. انتظار داریم این مراسم در تیرماه برگزار شود. بر اساس اطلاعات فاش شده، این رویداد شاهد عرضه محصولات مختلفی مانند گلکسی Zfold 5، Galaxy ZFlip 5، سری Galaxy Tab S9 و Galaxy Watch 6 خواهد بود. رندرهای تبلت های پرچمدار بعدی این غول فناوری کره ای به تازگی لو رفته و اکنون جزئیات بیشتری در مورد مشخصات آنها بر روی صفحه نمایش وجود دارد.

اکانت توییتر احمد قویدر به برخی تغییرات مهم در سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ اشاره کرد. شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد این تبلت ها را به نمایشگر Dynamic AMOLED 2X مجهز کند که نسبت به پنل های LCD و Super AMOLED نسل قبلی ارتقاء قابل توجهی دارد.

به گفته GizmoChina، نمایشگر جدید سری Galaxy Tab S9 در مقایسه با صفحه نمایش های سری Galaxy Tab S8، کنتراست و عملکرد HDR بهتری را ارائه می دهد.

البته نرخ به روز رسانی سری گلکسی تب اس 9 همانند نسل قبلی این تبلت ها همچنان 120 هرتز خواهد بود. طبق برخی شایعات، مدل استاندارد این تبلت ها از صفحه نمایش 11 اینچی استفاده خواهد کرد، در حالی که مدل های پلاس و اولترا به ترتیب به صفحه نمایش 12.4 و 14.6 اینچی مجهز خواهند شد.