تاکنون تصاویر و اطلاعات مختلفی از سری آیفون 16 اپل فاش شده است حال با توجه به تصاویر جدید به نظر می رسد که آیفون 16 پرو از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آیفون 15 پرو نخواهد داشت، اما اندازه صفحه نمایش این دستگاه. گوشی احتمالا 6.3 اینچی خواهد بود.

با توجه به پستی که توسط یکی از اعضای X اینسایدر منتشر شده، انتظار می‌رود آیفون 16 پرو دارای نمایشگر باشد 6.3 اینچ این امر آن را بزرگتر از آیفون 15 پرو 6.1 اینچی می کند. همانطور که در تصاویر فاش شده مشاهده می کنید، این افزایش سایز چندان محسوس نیست.

تصاویر جدید لو رفته از آیفون 16 پرو

برخلاف تصاویری که قبلا فاش شده بود، می‌توانیم نمایشگر آیفون 16 پرو را نیز در تصویر بالا ببینیم. اما از آنجایی که نمایشگر خاموش است، نمی‌توانیم حاشیه‌های باریک‌تر گوشی را ببینیم، که احتمالاً با فناوری «ساختار کاهش مرز» (BRS) آن امکان‌پذیر شده است.

اگرچه آرایه دوربین آیفون 16 پرو همانند آیفون 15 پرو است، اما در این تصویر می‌توانیم ببینیم که مدل جدیدتر احتمالاً سنسورهای بزرگ‌تری خواهد داشت. طبق شایعات قبلی، این امکان وجود دارد که هر دو مدل آیفون 16 پرو برای اولین بار از دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی استفاده کنند.

دکمه Capture که پیش از این شایعه شده بود در سری آیفون 16 قرار خواهد گرفت، در تصاویر جدید نیز وجود دارد. دکمه کپچر برای تصاویر استفاده خواهد شد و انتظار می رود یک دکمه مکانیکی با حساسیت لمسی باشد، بنابراین مانند دکمه شاتر در یک دوربین حرفه ای، کاربران آیفون نیز می توانند با فشار دادن آن عکس یا فیلم بگیرند. همچنین به دلیل حساسیت لمسی که دارد، می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی دکمه، میزان زوم را تغییر دهید.

اگرچه تغییرات جزئی در ظاهر آیفون 16 پرو وجود دارد، اما به نظر می رسد این گوشی همان طراحی کلی آیفون 15 پرو را حفظ کرده است و در نگاه اول، حتی ممکن است نتوانید این دو را از هم تشخیص دهید.

علاوه بر نمایشگر بزرگتر و دوربین های جدید، آیفون 16 پرو احتمالا دارای تراشه قدرتمندتر و باتری کمی بزرگتر خواهد بود.