تصاویری که اخیراً به این سریال نسبت داده شده است آیفون 16 منتشر شده است که ماکت این سریال را در آنها می بینیم. اگرچه این تصاویر به صورت غیر رسمی منتشر شده است و صحت آن ها تایید نمی شود، اما ممکن است از تغییرات احتمالی در سیستم شارژ و دوربین دستگاه ها خبر دهند.

آیفون 16 چه تغییراتی نسبت به گذشته خواهد داشت؟

درز اطلاعات و گزارش‌های غیررسمی در مورد نسل‌های معرفی‌نشده آیفون همواره یکی از بزرگ‌ترین جنجال‌های دنیای فناوری بوده است و این مشکل برای سری آیفون 16 نیز تکرار می‌شود به نسل بعدی آیفون در این تصاویر محدوده احتمالی لنزها در مدل های مختلف و نازک شدن حلقه بارگذاری MagSif را مشاهده می کنید.

از سری آیفون 12، اپل شروع به استفاده از فناوری شارژ بی سیم Magsafe در گوشی های خود کرده است. اما تاکنون خبری از در دسترس بودن این فناوری در آیپد نیست. البته پتنت هایی در این زمینه به ثبت رسیده است و این احتمال وجود دارد که در آیپدهای جدیدی که در آینده نزدیک ارائه می شوند، شاهد ظهور MagSafe باشیم.

با توجه به ماکت منتسب به آیفون 16، حلقه با آهنربا و به عقب پیمایش کنید در این سیستم نسبت به نسل های قبلی کاهش ضخامت وجود دارد و امکان دارد که این روند نیز باشد شارژ بی سیم آن را بهینه تر از قبل کنید.

انتظار می رود با توجه به تغییرات ایجاد شده در طراحی بدنه، سازندگان لوازم جانبی محصولات اپل مجبور به تولید محصولاتی با اندازه های کاملا جدید شوند. همچنین با توجه به این تصاویر، ممکن است آرایه لنز در دوربین معمولی آیفون 16 و پلاس نسبت به نسل قبلی و لنزها تغییر کند. به صورت عمودی در صف باشید؛ در حالی که با نسل فعلی ما یک ماژول مربعی را دیده ایم.

ماژول دوربین نسل بعدی احتمالاً فضای کمتری را نسبت به قبل اشغال می کند و فلاش دستگاه نیز به سمت راست آن منتقل می شود. ظاهراً آرایه لنز آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس نسبت به قبل تغییری نخواهد کرد، اما در عوض وضوح سنسور آنها نسبت به قبل بهبود یافته است.