تابستان گذشته، بلومبرگ گزارش داد که اپل واچ X احتمالا نازک‌تر از تمام ساعت‌های دیگر خواهد بود و از یک اتصال مغناطیسی جدید برای اتصال و تعویض بند استفاده می‌کند. اکنون، در رندرهای مفهومی جدید، می توانیم نگاهی به مکانیسم اتصال بند جدید اپل بیاندازیم.

مطابق با مفهوم HQ Xتصاویر مفهومی اپل واچ 10، بر اساس شایعات و پیش بینی ها، نشان می دهد که بالا و پایین ساعت دارای گیره های مغناطیسی خواهد بود که بند ساعت به دور آنها پیچیده می شود. از آنجایی که مانند ساعت های فعلی اپل هیچ شیاری در بالا و پایین وجود ندارد، استفاده از این بند ها باید فضای بیشتری را برای باتری در داخل بدنه ساعت فراهم کند. به همین دلیل، می توان انتظار داشت که اپل واچ ایکس ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد.

رندرهای جدید از Apple Watch X با بند مغناطیسی

اپل در سال 2017 دهمین سالگرد تولید گوشی های خود را با معرفی آیفون 10 که طراحی کاملا جدیدی نسبت به سری های قبلی داشت جشن گرفت. سال 2024 نیز دهمین سالگرد اپل واچ است و انتظار می رود اپل با معرفی سری X این ساعت هوشمند ظاهری متفاوت از خود نشان دهد.

با توجه به گزارش ها و رندرها، به نظر می رسد که ما به دنبال یک رابط بند جدید هستیم. در صورت صحت این شایعات دیگر نمی توان از بند ساعت های قبلی این برند استفاده کرد. انتظار می رود اپل نیز تغییراتی در نمایشگر این ساعت اعمال کند. ممکن است حاشیه ها نازک تر و صفحه نمایش روشن تر و کارآمدتر باشد. به این ترتیب، اپل واچ X احتمالا بهترین ظرفیت باتری را در میان ساعت های هوشمند این شرکت خواهد داشت.

همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل واچ 10 دارای یک سیستم کنترل فشار خون جدید خواهد بود که در صورت بالا یا پایین بودن فشار خون به کاربران هشدار می دهد. این احتمال وجود دارد که اپل در پاییز 2024 اپل واچ X را معرفی کند.