واتس اپ با بیش از 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در جهان است و ما به راحتی می توانیم دلیل آن را بفهمیم. زیرا این برنامه دائماً به دنبال راه هایی برای ارائه راهی امن، ایمن و سرگرم کننده برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و دیگران است. برای بهبود واتس اپ، شرکت صاحب این برنامه، متا، می خواهد در آینده توانایی تولید تصاویر هوش مصنوعی را در هر مکالمه ای فراهم کند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که متا به شدت بر روی توسعه هوش مصنوعی برای WhatsApp متمرکز شده است. بنابراین به نظر می رسد قابلیت تولید تصاویر با هوش مصنوعی به چت های شما راه پیدا کند. سایت “WABetaInfo” عکسی را منتشر کرد که نشان می دهد واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی برای ایجاد سریع تصاویر با هوش مصنوعی است.

این قابلیت WhatsApp در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است

هنوز راهی برای استفاده از این ویژگی وجود ندارد، زیرا هنوز در حال توسعه است، بنابراین باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا بتوانیم آن را عملی کنیم. این ویژگی هنوز حتی برای آزمایش‌کنندگان بتا آماده نیست.

اما با انتخاب گزینه Imagine که در تب منو ظاهر می شود، می توانید یک تصویر هوش مصنوعی بسازید و به مکالمه خود اضافه کنید. به احتمال زیاد این قابلیت در آپدیت های بعدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر سرنخ هایی از این قابلیت جدید در نسخه بتا واتس اپ 2.24.12.4 برای اندروید یافت شده است. باید منتظر ماند و دید که قابلیت تولید تصاویر با هوش مصنوعی در واتس اپ چه زمانی در نسخه های بتا این اپلیکیشن در دسترس خواهد بود.