این امکان وجود دارد که سامسونگ یک ویژگی کلیدی نظارت بر سلامت را در گلکسی واچ 7 قرار دهد. این ساعت هوشمند احتمالا در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

به گزارش PulseNews، هون پارک، رئیس بخش سلامت دیجیتال سامسونگ با اعضای هیئت مدیره این شرکت کره ای دیدار کرد تا در مورد آینده قابلیت های سلامت پوشیدنی صحبت کند. گزارش شده است که هون پاک در این زمینه جاه طلبی های بزرگی دارد و ممکن است بخواهد قابلیت نظارت بر قند خون را به Samsung Health بیاورد. همچنین با مدیران سامسونگ در مورد امکان کنترل آریتمی و فشار خون بالا بحث هایی انجام شده است.

اکنون شایعات حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است از چنین قابلیت هایی برای نظارت بر قند خون، دیابت و موارد دیگر در گلکسی واچ 7 استفاده کند. بنابراین با چندین ویژگی نظارت بر سلامت، سامسونگ ممکن است این دستگاه الکترونیکی را به عنوان جایگزینی برای دستگاه های نظارت بر سلامت پزشکی معرفی کند.

بهبود قابلیت های نظارت بر سلامت گلکسی واچ 7 از طریق هوش مصنوعی

پاک قصد دارد بیشتر بر پیاده سازی فناوری هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی تمرکز کند. بنابراین، گلکسی واچ 7 احتمالا با استفاده از هوش مصنوعی به قابلیت های مختلف نظارت بر سلامت مجهز می شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی از چه راه هایی می تواند تجربه کاربر با Samsung Health یا پوشیدنی ها را بهبود بخشد.

در ژانویه 2024، هون پاک اعلام کرد که سامسونگ علاقه مند به معرفی نظارت بر گلوکز “غیر تهاجمی” به سری گلکسی واچ است. با استفاده از این روش، بیماران دیابتی دیگر نیازی به استفاده از وسایل پزشکی برای کنترل دیابت ندارند.

واضح است که سامسونگ قصد دارد گجت های پوشیدنی خود را کاربردی تر کند تا از سلامت کاربران اطمینان حاصل کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که گلکسی واچ 7 در زمینه نظارت بر سلامت به چه قابلیت هایی مجهز می شود.