تیک توک پلتفرم جدیدی به نام استودیو تیک توک معرفی کرد که بر ابزارهایی برای سازندگان محتوا متمرکز بود. هدف این پلتفرم کمک به سازندگان برای مدیریت قسمت های مختلف حساب کاربری در گوشی های هوشمند و رایانه است.

TikTok

TikTok در یک بیانیه مطبوعاتی TikTok Studio را به عنوان یک پلتفرم کامل تولید محتوا و مدیریت توصیف کرد که به تولیدکنندگان محتوا امکان ایجاد، ویرایش و آپلود پست ها و همچنین مدیریت و تجزیه و تحلیل حساب های کاربری را می دهد. برخی از این تجزیه و تحلیل ها از قبل در TikTok وجود دارد، اما پلتفرم استودیو داده ها را به روشی بصری تر ارائه می دهد.

TikTok

استودیوی TikTok جایگزین خدمات TikTok Creator و Creator Center می شود. کاربران این پلتفرم به داده های تحلیلی مفید دسترسی دارند تا محتوای بهتری را برای مخاطبان هدف قرار دهند. گزینه های کسب درآمد در این قسمت نمایش داده می شود.

استودیو تیک توک امکان مدیریت پست ها و ویرایش محتوا را با ابزارهایی مانند زیرنویس خودکار، ویرایشگر عکس و برش خودکار برای بهبود کیفیت محتوا در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد.

Tiktok Studio هم اکنون از طریق وب سایت tiktok.com/tiktokstudio در دسترس است و به عنوان یک برنامه مستقل برای اندروید منتشر شده است. طبق گفته TikTok، نسخه iOS هفته آینده در اپ استور در دسترس خواهد بود.