در سال 2021، اینستاگرام به کاربران امکان همکاری در پست‌ها را داد. این شرکت اکنون تغییری را در این ویژگی به نام Collab اعمال کرده است به طوری که همه حساب ها می توانند حداکثر 3 حساب دیگر را در یک پست یا Reel به اشتراک بگذارند.

صفحه رسمی اینستاگرام سازندگان با انتشار پستی اعلام کرد که انتشار پست های مشترک در اینستاگرام آسان تر می شود. از این به بعد چه حسابی؟ خاص (خصوصی) چه دارند عمومی (عمومی)، می توانید با حداکثر 3 مشارکت کننده دیگر پست ارسال کنید.

اینستاگرام می گوید که افزودن مشارکت کنندگان به پست ها به شما کمک می کند محتوای خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید. زیرا با این کار نه تنها مخاطبان شما، بلکه مخاطبان سایر اکانت ها نیز این مقاله را خواهند دید.

چگونه از ویژگی Collab اینستاگرام استفاده کنم؟

برای استفاده از قابلیت همکاری کافی است به قسمت افزودن پست رفته و پس از اتمام مراحل ویرایش محتوا روی Next کلیک کنید. حالا روی گزینه tag people کلیک کنید و سپس Invite Contributors را انتخاب کنید. در این مرحله، با استفاده از تابع جستجو، نام حداکثر سه نفر افرادی را که می خواهید پستی را با آنها به اشتراک بگذارید تایپ کنید و روی نام آنها ضربه بزنید.

وقتی همه مشارکت کنندگان پست خود را انتخاب کردید، روی انجام شد ضربه بزنید. سپس دکمه اشتراک گذاری را برای انتشار پست خود انتخاب کنید دعوت برای دیگران ارسال کنید. اکنون هر بار که مشارکت کنندگان دعوت شما را می پذیرند، نام آنها در پست ظاهر می شود و به مخاطبان شما نشان داده می شود.

اخیرا متا امکانات مختلفی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است. به عنوان مثال، هفته گذشته اعلام شد که این پلتفرم در نهایت به کاربران اجازه می دهد تا Rails را از حساب های عمومی دانلود کنند. ویژگی کانال ها که با الهام از تلگرام به اینستاگرام اضافه شده بود و در ابتدا دسترسی محدودی داشت، در نهایت در دسترس همه کاربران قرار گرفت.