مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، که چند هفته است در این سمت بوده است، سرانجام در مورد تصمیم جنجالی ایلان ماسک برای محدود کردن نمایش توییت ها در این شبکه اجتماعی اظهار نظر کرد. او به شدت بله حفاظت او درباره این تصمیم صحبت کرد و آن را گامی بزرگ و مهم برای توسعه توییتر خواند.

لیندا یاکارینو سی یک توییت او درباره محدودیت های جدید توییتر نوشت: وقتی ماموریتی مانند توییتر دارید، مجبورید قدم های بزرگ چنگ زدن برای افزایش پلت فرم. کار ما معنی دار و ادامه دارد.” در پایان توییت خود، او همچنین پیوندی به صفحه ای به اشتراک گذاشت که اطلاعات بیشتری در مورد تلاش های توییتر برای اطمینان از اعتماد کاربران دارد.

صفحه مذکور این پلتفرم با عنوان «به‌روزرسانی محدودیت تأثیرگذاری توییتر» در حال انجام اقداماتی برای اطمینان از اعتماد کاربران خود است. محتوای اسپم و پاتا از این شبکه اجتماعی حذف کنید

هدف توییتر مبارزه با داده کاوی است

این صفحه بیان می‌کند که محدود کردن نمایش توییت‌ها به مهندسان توییتر امکان شناسایی ربات‌ها و حذف و با خرابکارانی که به این پلت فرم آسیب می رسانند برخورد کنید. توییتر می گوید که اگر برنامه خود را برای اجرای این سیاست از قبل اعلام کرده بود، خرابکاران برای جلوگیری از شناسایی رفتار خود را تغییر می دادند.

این مقاله می گوید که هدف توییتر جلوگیری از استخراج داده های عمومی توسط ربات ها از این شبکه اجتماعی است توسعه مدل های هوش مصنوعی F. شرکت همچنین می خواهد جلوگیری کند او مردم را فریب داد و مکالمات روی پلتفرم خودشان.

به گفته توییتر، آخرین محدودیت ها فقط برای درصد کمی از کاربران این شبکه اجتماعی تاثیرگذار بود. با این حال، پس از تکمیل این پروژه، به روز رسانی جدیدی برای رفع این مشکلات منتشر خواهد شد. در پایان این مقاله آمده است: “گاهی اوقات، حتی برای یک لحظه، باید سرعت خود را کاهش دهید تا بتوانید در آینده سرعت خود را افزایش دهید.”

ایلان ماسک چند روز پیش اعلام کرد که کاربران می توانند روزانه تعداد محدودی توییت بخوانند. این تعداد در حال حاضر برای کاربران غیرجدیدی که اشتراک آبی خریداری نکرده اند، ظاهراً 1000 توییت در روز است.