شرکت آنر در نهایت پس از مدتها انتظار تاریخ رونمایی سری آنر 200 را مشخص کرد. این خانواده دو مدل پرو و استاندارد دارد که از مشخصات کلیدی میان رده بهره می برند.

طبق اعلام شرکت رونمایی در روز 27 می انجام خواهد شد که 7 خرداد است. حتی پیش‌سفارش‌های گوشی هم اکنون در وب‌سایت Honor باز هستند و طرح‌ها و گزینه‌های رنگی آن‌ها را آشکار می‌کنند.

هر دو مدل در چهار رنگ مشکی، صورتی، سفید و آبی عرضه خواهند شد. آنها همچنین دارای طراحی مشابه عقب با طرح جزیره دوربین مشابه هستند. تفاوت اصلی طراحی بین گوشی ها در قسمت جلویی است. Honor 200 استاندارد دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین جلو است، در حالی که نسخه Pro دارای یک بریدگی قرص شکل است که احتمالاً دوربین های سلفی دوگانه را در خود جای می دهد.

در حالی که مشخصات رسمی هنوز اعلام نشده است، منبع معتبر Digital Chat Station اطلاعاتی را در مورد ویژگی های احتمالی ارائه کرده است. طبق شایعات، دوربین اصلی هر دو گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) و دیافراگم f/1.9 است. DCS همچنین یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 100 واتی را برای خط تولید پیشنهاد می کند. علاوه بر این، گفته می شود که دوربین تله فوتو دارای زوم دیجیتال 50 برابری است.

Honor هنوز مشخصات کامل هر دو گوشی را تایید نکرده است. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در روزهای منتهی به مراسم رونمایی رسمی در 27 می منتشر شود.

سری آنر 200 در نزدیکی

در دیگر خبرها شرکت آنر تصمیم دارد بزودی گوشی آنر Magic 6 RSR پرچمدار را در رنگ بندی جدید عرضه دارد. گوشی که طراحی چشم نوازی داشته و مشخصات کلیدی قابل توجهی برای آن تدارک دیده می شود.

آنر از عرضه آنر مجیک 6 RSR پورشه دیزاین با رنگ صورتی برای بازار جهانی خبر داده است. این نوع رنگ جدید در بازار خانگی این شرکت که گوشی را با رنگ‌های خاکستری عقیق و صورتی بری منجمد عرضه کرد، تازگی ندارد. چندی پیش این شرکت Magic 6 RSR Porsche Design را در چین و سپس در مالزی عرضه کرد.

آنر Magic 6 RSR X Porsche Design از پورشه تایکان الهام گرفته است. ماژول دوربین شش ضلعی آن در عقب بر اساس ساختار شش ضلعی پورشه است، در حالی که پوشش عقب و قاب فلزی آن بر اساس زیبایی ظاهری عمودی جلوی خودرو است. Magic 6 RSR Porsche Design دارای صفحه نمایش 6.80 اینچی OLED با وضوح +FHD است.

این گوشی دارای فناوری محافظ چشم Honor Oasis بوده و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 750 بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است.

در بخش دوربین، گوشی هوشمند دارای یک دوربین واید اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین 50 مگاپیکسلی اولتراواید در عقب است. در قسمت سلفی گوشی هوشمند یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین عمق سه بعدی وجود دارد. باتری 5600 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع با فناوری 80 واتی Honor SuperCharge پشتیبانی می کند.

اخیراً این گوشی با قیمت 7499 رینگیت (1576.29 دلار) در بازار مالزی عرضه شده است. با این حال، برند قیمت این رنگ صورتی جدید را به اشتراک نگذاشته است، اما انتظار می رود که یکسان باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید