اگرچه پیش از این مشخص بود که سامسونگ آخرین رویداد Galaxy Unpacked خود را تا پایان سال جاری برگزار خواهد کرد، غول کره ای اکنون تاریخ آن را تأیید کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، این رویداد Galaxy Unpacked آینده در 26 جولای (4 آگوست) و ساعت ساعت 14:30 دقیقه (به وقت ایران) برگزار می شود.

به گفته Engjet، سامسونگ قصد دارد این رویداد را از دفتر مرکزی خود در سئول کره جنوبی میزبانی کند، به همین دلیل زمان شروع کمی زودتر از رویدادهای قبلی است. هنگامی که سامسونگ برای اولین بار در ماه گذشته به رویداد Unpacked بعدی خود اشاره کرد، قول داد در رویداد اوایل آگوست بر روی تلفن های تاشو جدید خود تمرکز کند. به عبارتی شاهد دستگاه های جدید در این رویداد باشید گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ ما خواهیم بود

رویداد Samsung Galaxy Unpacked

تاکنون در گزارش ها به ویژگی های مورد انتظار هر دو دستگاه اشاره شده است. بر اساس این گزارش ها، گلکسی زد فولد 5 دارای مکانیزم لولای اصلاح شده ای است که به گوشی تاشو اجازه می دهد به آرامی بسته شود، در حالی که مهم ترین تغییر Z Flip 5 ظاهرا نمایشگر خارجی بزرگتر آن است.

پیش از رویداد OnePad، سامسونگ برای کسانی که تصمیم به پیش‌سفارش گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 دارند، 50 دلار اعتبار پیش‌خرید می‌دهد. صفحه پیش‌سفارش از امروز تا 25 جولای باز خواهد بود.

ماه گذشته، رندرهایی از گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 منتشر شد که طراحی آنها را آشکار کرد. اولین تصاویر زنده از گلکسی زد فولد 5 نیز چند روز پیش فاش شد. همچنین لازم به ذکر است که نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ یک رقیب جدید در بازار دارد: گوشی تاشو گوگل، Pixel Fold.