اقامت در یک کلبه جنگلی فرصتی است تا از وجب‌به‌وجب یک جنگل بکر و سرسبز لذت ببرید. می‌توانید میان زیبایی‌های اطرافتان غرق شوید و همه دغدغه‌های خود را برای چند روز فراموش کنید. اقامت در چنین فضایی حکم یک ماجراجویی بکر و تکرارنشدنی را خواهد داشت. صبح‌ها چشمان خود را رو به انبوه درختان سرسبز باز می‌کنید و شب‌ها با تماشای آسمان مه‌گرفته و استشمام اکسیژن خالص موجود در هوا چشم‌های خود را خواهید بست.

اجاره کلبه چوبی در جنگل

اجاره کلبه چوبی در جنگل محدود به فصل خاصی نیست. اما اکنون که در فصل پاییز هستیم، اقامت در چنین فضایی را با صدای باران و بوی نم طبیعت ترکیب کنید؛ بی‌شک ترکیبی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. فرض کنید در فضای زیبای یک کلبه چوبی وسط جنگل قرار دارید و اطراف شما را محیطی جذاب با طراحی مدرن چوبی فراگرفته است. باران پاییزی روی سقف شیروانی کلبه می‌ریزد و صدای گوش‌نوازی را به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر بوی نم چوب و خاک باران خورده از پنجره‌های کلبه وارد محیط شده و روح شما را نوازش می‌کند. در چنین شرایطی همه چیز رؤیایی خواهد بود.

هنگام اجاره کلبه در شهر موردنظر خود باید چند نکته مهم را در نظر بگیرد. اول اینکه ظرفیت کلبه انتخابی شما باید متناسب با تعداد هم‌سفرانتان باشد. اکثر کلبه‌های جنگلی دو یا چهارنفره هستند. اما کلبه‌هایی با ظرفیت‌های بیشتر هم وجود دارد؛ کافی است کمی بیشتر بگردید! نکته دوم اینکه در قسمت مربوط به اجاره کلبه چوبی، حتماً مشخصات کلبه موردنظر از جمله موقعیت جغرافیایی دقیق، سرویس بهداشتی و حمام، شرایط آشپزی، مسیر دسترسی، قیمت، تصاویر، چشم‌انداز، سرویس خواب و… را موردبررسی قرار دهید.