بر اساس این قابلیت، سفیران ناوگان تپسی در هر لحظه از شبانه‌روز که تمایل داشته باشند می‌توانند اعتبارشان در تپسی را در لحظه به حساب خود در یکی از ۱۵ بانک اعلام‌شده انتقال دهند. آن‌ها در صورت داشتن حساب بانکی، لازم است با وارد کردن شماره شبای خود در یکی از بانک‌های تجارت، ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، سامان، اقتصاد نوین، آینده، شهر، سپه، رسالت، پارسیان، پاسارگاد، بلو بانک و وی پاد به صورت آنی اعتبارشان را به حساب خود واریز کنند.

امین سمیعی، معاون رشد این تاکسی اینترنتی با تاکید بر موضوع «مشتری‌محوری» در تپسی گفت: «ما در تپسی باور داریم که تداوم حضور و توسعه بازار، به میزان پاسخگویی به نیازهای ذی‌نفعان‌مان وابسته است. به همین خاطر همواره تلاش داشته‌ایم تا رضایت سفیران و کاربران به یک میزان در اولویت‌های سازمان قرار داشته باشد. مهم‌ترین نیاز سفیران همیشه مدیریت درآمد روزانه است. تا پیش از این ۷۰% از سفیران تپسی در بانک‌های طرف قرارداد شرکت حساب داشته و از قابلیت تسویه اعتبار آنی استفاده می‌کردند. خوشحالیم که در آخرین تغییر و افزایش مجدد تعداد بانک‌های همکار، حالا تمامی سفیران می‌توانند در هر لحظه که لازم دارند درآمدشان را به حساب خود واریز کنند.»

گفتنی است که تپسی در اسفند ۱۳۹۷، با تعریف قابلیت تسویه حساب آنی، به اولین شرکت در حوزه تاکسی اینترنتی کشور بدل شد که مدیریت در لحظه کیف پول رانندگان را به امکاناتش اضافه کرد. در حال حاضر دو روش «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» در دسترس رانندگان تپسی است.