ناتینگ اخیراً اولین محصولات خود را تحت نام تجاری فرعی CMF، یعنی CMF Watch Pro و CMF Buds Pro، رونمایی کرده است. امروز، این برند اولین مجموعه بروزرسانی این محصولات جدید را منتشر کرد. بروزرسانی جدید برای CMF Buds Pro با شماره نسخه: 1.0.1.189 ارائه می شود.

به‌روزرسانی جدید شامل بهبودها و بهینه‌سازی‌های زیادی شده تا صدا و تجربه کلی کاربر را بسیار بهتر کند. این به‌روزرسانی تجربه صدای سریع را بهینه کرده، عملکرد پیدا کردن هدفون را بهبود می بخشد، تشخیص داخل گوش (تک هدفون)، صدای بهتر پس از تماس را در سناریوهای گیمینگ بهبود می‌بخشد، اتصا سریع Google را بهبود می‌بخشد و تغییر حالت ANC نرم‌تر در حین تماس‌ها را رقم می زند.

CMF Buds Pro چندین ویژگی و مشخصات کلیدی را ارائه می دهد. این موارد شامل حذف نویز فعال هیبریدی (ANC) با کاهش قابل توجه نویز 45 دسی بل است که تجربه گوش دادن آرام‌تری را رقم می زند. فناوری Clear Call کیفیت تماس را افزایش می‌دهد، در حالی که ویژگی تقویت باس قوی صدای قدرتمندی را ارائه می‌دهد.

هر هدفون دارای یک باتری 55 میلی آمپر ساعتی است که تا 11 ساعت پخش صدا را بدون ANC ارائه می دهد و کیس شارژ همراه آن این مدت را تا 39 ساعت افزایش می دهد. برای کسانی که عجله دارند، شارژ سریع 10 دقیقه ای 5 ساعت پخش موسیقی را فراهم می کند. این هدفون ها دارای یک کیس شارژ منحصر به فرد، گرد و جذاب هستند و طراحی آن ها دارای پایه و اتصال داخل گوش است. کاربران می توانند تنظیمات صدا و کنترل های لمسی را از طریق برنامه Nothing X سفارشی کنند. CMF Buds Pro در رنگ های خاکستری، سفید و نارنجی موجود است.

در اخبار مرتبط، CMF Watch Pro نیز اولین بروزرسانی خود را با رابط کاربری و ردیابی تناسب اندام بهبودیافته دریافت کرد. در اخباری مرتبط CMF by Nothing پیشتر اولین دسته از محصولات خود از جمله Buds Pro TWS، شارژر 65 واتی GaN و ساعت هوشمندی به نام CMF Watch Pro را معرفی کرده است. این ساعت هوشمند طراحی جذابی داشته، با این حال، دارای یک برگه مشخصات انباشته است که رقابت با آن در قیمت موردنظر دشوار خواهد بود.

هدفون CMF Buds Pro با آپدیت جدید

از طراحی و نمایشگر شروع می‌کنیم، این ساعت هوشمند شبیه به طراحی ساعت‌های اپل برای مدتی است که دارای یک قاب فلزی شفاف و صیقلی است که صفحه‌ای در کناره دارد. قسمت پشتی آن از پلاستیک سخت ساخته شده است.

در قسمت جلو، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش تخت 1.96 اینچی AMOLED است که کاملاً روشن بوده و حداکثر وضوح آن 600 نیت می باشد و همچنین وضوح  410×502 پیکسل دارد. یکی دیگر از نکات مثبت در اینجا صفحه نمایش صاف 58 هرتزی است که حرکت در ساعت هوشمند را لذت بخش می کند.

ویژگی های اصلی آن شامل ردیابی سلامت 24 ساعته کامل با نظارت بر ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون در زمان واقعی، نظارت بر خواب و استرس، یادآوری هیدراتاسیون و حرکت، و اهداف شخصی برای ردیابی پیشرفت شما است.

برای علاقه مندان به تناسب اندام، CMF Watch Pro دارای 110 حالت ورزشی است. شاید جالب ترین ویژگی در اینجا، پردازنده گرافیکی چند سیستمی داخلی باشد که از چندین سیستم موقعیت یابی ماهواره ای برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی و داده های مسافت طی شده شما برای فعالیت هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و پیاده روی استفاده می کند.

خارج از آن، ساعت هوشمند دارای بلوتوث برای برقراری تماس بوده که ادعا می کند با فناوری هوش مصنوعی ادغام می شود تا خروجی میکروفون واضح را به شنونده ارائه دهد. CMF Watch Pro دارای باتری قوی 340 میلی آمپر ساعتی بوده که ادعا می کند با استفاده منظم تا 13 روز عمر باتری را ارائه می دهد. درجه مقاومت در برابر آب IP68 تضمین می کند که می‌تواند شرایط بارانی و مرطوب را به راحتی تحمل کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید