سامسونگ اولین هدفون‌ بلوتوث خود را که با نام گلکسی بادز نیز شناخته می‌شوند، در مارس 2019 عرضه کرد. از زمانی که این شرکت هدفون‌ بیشتری مانند گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو را معرفی کرد، راه طولانی را پیموده است.

جدیدترین مدل‌ها با هدفون‌های اصلی متفاوت بودند زیرا ویژگی‌های جدیدی مانند حذف نویز فعال (ANC) و کیفیت صدای پیشرفته را معرفی کردند. طبق گزارش‌های اخیر، اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی بادز جدید دریافت کرده‌ایم که در حال حاضر در حال توسعه است. رسانه هلندی GalaxyClub متوجه شد که سامسونگ در حال توسعه یک هدفون بلوتوث جدید با شماره مدل SM-R400N است.

با کمک این شماره مدل، می‌توان فرض کرد که این یک نسخه پرو ایربادز نخواهد بود. اگر به نسخه قبلی هدفون، به عنوان مثال، Galaxy Buds 2 Pro نگاه کنیم، شماره مدل با SM-R510 شروع می شود، به این معنی که این می تواند نسخه استاندارد Galaxy Buds 3 یا FE (Fan Edition) باشد. همه ما می دانیم که Galaxy Buds 2 در سال 2021 عرضه شد و نسخه Pro در سال 2022 عرضه شد. نزدیک به دو سال از زمانی که این شرکت یک نسخه غیر Pro Galaxy Buds را معرفی کرد می گذرد. Galaxy Buds آینده می تواند جانشین Galaxy Buds 2 باشد.

علاوه بر این، Buds جدید می‌تواند در همان جدول زمانی گلکسی S23 FE که اخیراً با شماره مدل SM-S711B/DS در BIS مشاهده شد، عرضه شود.

Galaxy Buds جدید سامسونگ بزودی از راه می رسد

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی سری S24 است که می تواند سال آینده عرضه شود. با وجود انتظار طولانی برای این گوشی، شایعات شروع به دستیابی اطلاعات قابل توجهی در مورد این سری از گوشی ها کرده است.

اخیراً اطلاعاتی را دیدیم که نشان می‌دهد گلکسی اس 24 اولترا سبک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود. این گوشی همچنین دارای دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی 3برابری و بدنه تیتانیومی است. این اطلاعات به راحتی قابل هضم است، اما اطلاعاتی که اخیراً توسط یک افشاگر ارائه شده، درک آن را سخت می کند.

یک منبع آگاه به نام Ice Universe ابعاد S24 Ultra را در توییتی “162.3mmدر 79mmدر  8.6mm” ذکر کرد. طبق این توییت، S24 Ultra بیش از  162.3 میلی متر کوتاه تر از S23 Ultra قبلی است که با 163.4 میلی متر عرضه می شود. عرض آن 8.6 میلی متر بوده که از S23 Ultra با 8.9 میلی متر باریک تر است. تا آنجا که به عرض آن مربوط می شود، افشاگر اشاره کرد که از 78.1 میلی متر به 79 میلی متر می رسد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید