سامسونگ اخیراً آپدیت ONE UI 6.1 را برای گوشی میان رده خود در سال گذشته با نام گلکسی M53 منتشر کرد که دارای ویژگی های قدرتمندی است.

سامسونگ M53 که دو سال پیش عرضه شد، به عنوان یک گوشی میان رده با مشخصات مناسب معرفی شد. این دستگاه دارای تراشه Dimensity 900، حداکثر 8 گیگابایت رم و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. سیستم دوربین نیز مناسب است و صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی دارد. همه اینها در کنار قیمت مقرون به صرفه آن را در بین خریداران مقرون به صرفه بسیار محبوب کرده است. اکنون به لطف One UI 6.1 ویژگی های بیشتری از همیشه وجود دارد.

این اولین گوشی سری M است که به روز رسانی One UI 6.1 را دریافت می کند. همچنین، این اولین دستگاه میان رده سامسونگ نیست که این به روز رسانی را دریافت می کند. اخیراً بسیاری از دستگاه های سری گلکسی اف و گلکسی A به روز رسانی جدید را دریافت کرده اند. با این حال، خوب است که سامسونگ به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی Samsung One UI 6.1 در حال حاضر برای گلکسی M53 در مناطق آمریکای لاتین منتشر می‌شود. این آپدیت دارای نسخه نرم افزاری M536BXXU5EXD3 بوده و حجم دانلود آن به 2.2 گیگابایت می رسد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که با آخرین به روز رسانی امنیتی ماه می ارائه نمی شود. از طرفی آپدیت امنیتی ماه آوریل را ارائه می کند و مشخص نیست که آیا سامسونگ آپدیت جداگانه ای برای آن ارائه خواهد کرد یا خیر.

اگر در منطقه آمریکای لاتین هستید، به‌روزرسانی‌های تنظیمات تلفن را بررسی کنید تا Samsung Galaxy M53 خود را به One UI 6.1 بیاورید. همچنین می توانید فریمور را به صورت دستی دانلود و فلش کنید. با این حال، توجه داشته باشید که این فرآیند فلش دستی برای کاربران حرفه ای است و همیشه باید از اطلاعات قبلی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

آپدیت ONE UI 6.1 به گلکسی M53 رسید

بسیاری از ویژگی های جدید در One UI 6.1 برای Galaxy M53 وجود دارد. در اینجا یک خلاصه سریع آمده است:

آخرین به روز رسانی One UI 6.1 برای Galaxy M53 چندین ویژگی ویرایش را معرفی می کند. این شامل توانایی کپی یک شی یا شی از یک تصویر و چسباندن آن به تصویر دیگر است. همچنین دقت برش تصویر را افزایش می دهد. علاوه بر این، کیفیت جستجو در برنامه گالری بهبود یافته است.

وقتی نوبت به ویرایش ویدیوها می رسد، کاربران اکنون می توانند سرعت پخش را برای کل ویدیو یا بخش های خاص تنظیم کنند. پروژه های برنامه Samsung Studio را می توان به سایر دستگاه های Galaxy صادر کرد. این اجازه می دهد تا ویرایش بدون وقفه در Galaxy M53 با One UI 6.1 ادامه یابد.

کاربران می توانند افکت ها و فریم ها را به تصاویر پس زمینه اضافه کنند. به عنوان مثال، افکت پرتره می تواند افراد یا حیوانات خانگی را در تصویر از پس زمینه متمایز کند. صفحه قفل اکنون ویجت‌های جدید، گزینه‌های فونت سفارشی برای ویجت ساعت و گزینه‌های قرارگیری بیشتر برای ویجت ساعت ارائه می‌دهد.

هشدارها و یادآوری‌ها اکنون با One UI 6.1 قابل تنظیم هستند. برای آلارم ها، کاربران می توانند ایموجی ها، تصاویر و ویدیوهای واقعیت افزوده را اضافه کنند. هشدارهای یادآوری می‌توانند پس‌زمینه یا رنگ‌های سفارشی را نمایش دهند. در برنامه یادآوری، کاربران می‌توانند دسته‌هایی از یادآوری‌ها را پین کنند و آیکون‌ها را برای هر دسته سفارشی کنند.

برنامه تقویم دارای صفحه تنظیمات بازطراحی شده است و از برچسب های سفارشی پشتیبانی می کند. می توانید حداکثر دو تگ تاریخ اضافه کنید. روال ها را می توان از صفحه اصلی دوباره مرتب کرد، روشن یا خاموش کرد و شرایط جدیدی را برای روال ها تنظیم کرد.

One UI 6.1 همچنین ویژگی بهبود یافته Quick Share را برای Galaxy M53 به ارمغان می آورد. برنامه جدید Samsung Find به ردیابی دستگاه های گم شده یا دزدیده شده کمک می کند و امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی را با خانواده و دوستان فراهم می کند.

اینترنت سامسونگ اکنون گروه‌هایی از برگه‌های مرورگر وب را در دستگاه‌های Galaxy که به همان حساب سامسونگ وارد شده‌اند همگام‌سازی می‌کند. Samsung Cloud با One UI 6.1 از رمزگذاری جهانی برای امنیت بهتر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، کیف پول سامسونگ اکنون از رمزهای عبور پشتیبانی می کند.

دکمه های تنظیم سریع وجود دارد. آنها دسترسی آسان به حالت های میکروفون و جلوه های ویدیویی را فراهم می کنند. ویجت آب و هوا اکنون داده های پیش بینی بیشتری را نشان می دهد و می توان از دیکته صوتی بدون پنهان کردن صفحه کلید سامسونگ استفاده کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید