وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه دومین تبلت خود طی هفته آینده در هند است. این برند مشخصات و ویژگی های کلیدی خود را به نمایش گذاشت. انتظار می رود OnePlus Pad Go یک مدل مقرون به صرفه باشد که با تبلت هایی مانند سایر تبلت های ارائه شده توسط برندهایی مانند Xiaomi، Realme، Motorola، Lenovo و غیره رقابت کند.

اکنون، پیش از عرضه، OnePlus جزئیات جدیدی از Pad Go را فاش کرده است. طبق میکروسایت OnePlus Pad Go، این تبلت دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. باید دید آیا این برند پیکربندی های بیشتری از دستگاه را اعلام خواهد کرد یا خیر. تبلت جدید با اتصال همه کاره LTE و اشتراک گذاری داده سلولی 5G برای اینترنت سریعتر در حال حرکت ارائه می شود.

این مدل همچنین نشان می‌دهد که دستگاه تنها در یک گزینه Wi-Fi ارائه خواهد شد. تیزر دیگری نشان می‌دهد که OnePlus Pad Go دارای صفحه‌نمایش با گواهی TUV و فناوری نور آبی کم و روشنایی هوشمند برای کاهش فشار چشم است.

طبق تیزرهای قبلی، تایید شده است که OnePlus Pad Go دارای صفحه نمایش 11.35 اینچی با وضوح صفحه نمایش 2.4K پیکسل و نسبت تصویر 7:5 است. در سوی دیگر دارای طراحی پنل عقب دو رنگ با ماژول دوربین دایره ای است. تایید شده که این تبلت به بلندگوهای چهارگانه تنظیم شده توسط Dolby Atmos مجهز است. برای خرید از آمازون، Flipkart و وب سایت رسمی این برند در دسترس خواهد بود.

طبق اطلاعات فاش شده، OnePlus Pad Go به پردازنده مدیاتک Helio G99 مجهز خواهد شد. انتظار می رود باتری 8000 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شود. این تبلت به دوربین‌های جلو و عقب 8 مگاپیکسلی نیز مجهز است.

وان پلاس Pad Go در راه است

در دیگر خبرها تبلت OnePlus Pad Go درست در گوشه و کنار است. اما قبل از معرفی رسمی، این شرکت تیزر جدیدی از این تبلت آینده به اشتراک گذاشت. این تیزر قابلیتی را به اشتراک می‌گذارد که راه خود را به مدل Pad Go باز می‌کند و آن را برای کاربر پسند می سازد. سازنده چینی گوشی های هوشمند این تیزر را از طریق پیج رسمی X خود (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت. با نگاهی به پوستر تصویر، OnePlus تأیید کرده است که Pad Go دارای گواهی TUV Rheinland است که اساساً به این معنی بوده که از فناوری نور آبی کم پشتیبانی می کند.

نور آبی کمتر باعث محافظت بهتر از چشم کاربران می شود. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، OnePlus Pad Go دارای صفحه نمایش 11.35 اینچی بلند است که دارای وضوح 2.4K و نسبت تصویر 7:5 است. علاوه بر این، تبلت جدید مجهز به چهار اسپیکر بوده که از Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

قیمت OnePlus Pad Go قرار است در 6 اکتبر 2023 اعلام شود. Go همچنین نشان می دهد که تبلت جدید احتمالاً تبلت مقرون به صرفه تری در مقایسه با مدل OnePlus Pad است. در اوایل این هفته، یک افشا فاش کرد که Pad Go ممکن است از یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی انرژی گیرد. در بخش سخت افزاری دستگاه به تراشه هلیو G99 مدیاتک مجهز شده است.

این چیپست می تواند با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شود. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و رابط کاربری OyxgenOS 13.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید