طبق گزارش ها، نینتندو در حال کار بر روی کنسول بازی آینده Switch 2 است. اخیراً اطلاعات زیادی در مورد سوییچ 2 به بیرون درز کرد. آخرین اطلاعات در مورد تاریخ انتشار احتمالی و انواع مختلفی بوده که ممکن است معرفی شوند ارائه می دهد.

به گفته منبعی به نام SoldierDelta، نشانه هایی وجود دارد که نینتندو قصد دارد دو نوع از این کنسول آینده را ارائه دهد. یکی از آنها دارای تنظیمات سنتی است، در حالی که دیگری فقط دیجیتالی است. شایعه شده که مدل معمولی 449 دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که نسخه دیجیتال با قیمت 399 دلار کمی مقرون به صرفه تر خواهد بود. تاریخ انتشار مورد انتظار 24 سپتامبر سال آینده است، اگرچه در صورت بروز هر گونه مشکل، احتمال تأخیر تا 3 نوامبر وجود دارد.

برخلاف گمانه زنی های قبلی در مورد صفحه نمایش OLED، گفته می شود Nintendo Switch 2 دارای صفحه نمایش LED است. علاوه بر این، صحبت هایی در مورد گنجاندن قابلیت های ویژه واقعیت افزوده (AR) با نام رمز توسعه به نام “NG” وجود دارد. اعتبار SoldierDelta ناشی از افشای اطلاعات دقیق در گذشته بوده و ارتباطی با افشاگر معتبر دیگر، The Snitch وجود دارد. با این حال، لازم به یادآوری است که نینتندو هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد این کنسول جدید ارائه نکرده است.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، نینتندو سوییچ 2 قصد دارد با رقبای سرسخت خود، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S/X رقابت کند. جزئیات فاش شده حاکی از آن است که سوییچ 2 دارای 12 گیگابایت رم بوده که ارتقای قابل توجهی نسبت به مدل فعلی 4 گیگابایتی دارد. این امر آن را در کنار ظرفیت رم کنسول های PS5 و Xbox Series در موقعیت رقابتی قرار می‌دهد. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که Switch 2 ممکن است از فناوری پیشرفته DLSS 3.1 انویدیا استفاده کند و هم ظاهر و هم گیم‌پلی بازی‌هایش را بهبود می‌بخشد.

Tencent، توزیع کننده انحصاری نینتندو سوییچ در چین اخیراً Nintendo Switch Mario Red Edition را با قیمت 2599 یوان (356 دلار) عرضه کرده است. این نسخه ویژه دارای طراحی قرمز رنگ بوده و نسبت به مدل اصلی بهبودهایی از جمله صفحه نمایش OLED بزرگتر و افزایش ظرفیت ذخیره سازی ارائه می دهد.

کنسول دستی Nintendo Switch 2 یک مدل کارآمد

در دیگر خبرها نینتندو سوییچ 2 بدون شک یکی از محصولاتی است که اخیراً بیشتر در مورد آن شنیده ایم. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی نسل دوم کنسول دستی غول بازی ژاپنی که مشتاقانه انتظارش را می رفت، تعداد افشاگری ها در مورد آن نیز در حال افزایش است. به عنوان مثال، اخیراً به شما گفتیم که Switch 2 می تواند قدرتمندتر از Xbox Series S باشد و دارای فناوری DLSS است.

در حال حاضر، آخرین شایعات Nintendo Switch 2 حاکی از رویداد احتمالی مارس 2024 است، که گمانه زنی هایی را در مورد اینکه آیا این یک تیزر، اعلان، رونمایی یا تاریخ انتشار است، برانگیخت.

قبل از هر چیز، ذکر این نکته ضروری بوده که هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2 وجود ندارد. با این حال، برخی شایعات و اطلاعات درز کرده است. به عنوان مثال، گفته شده که این کنسول در شش ماه اول سال 2024 عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ مشخصی وجود ندارد. خوشبختانه، آخرین افشاگری ها آن را تغییر داده است. طبق پادکست Nate the Hate، که دارای ModernVintageGamer نیز می باشد، این دستگاه می تواند در اوایل مارس 2024 منتشر شود.

با این حال، گزارشی از Notebookcheck نشان می دهد که این ممکن است خبر خوبی نباشد. نینتندو سوییچ اصلی برای اولین بار با نام رمز “NX” در بهار 2016 معرفی شد. اعلام رسمی در اکتبر همان سال با جزئیات اضافی مانند قیمت و مشخصات در ژانویه 2017 منتشر شد. سرانجام، کنسول شاهد عرضه جهانی در مارس 2017 بود. این نشان می دهد که آنچه ممکن است در مارس 2024 ببینیم می تواند یک تیزر برای کنسولی باشد که تا ماه ها بعد منتشر نخواهد شد. در واقع، حتی می تواند در مارس 2025 عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید