در میان اخبار مختلف شایعات مربوط به مشخصات آیفون بعدی و جزئیات دیگر، در اینجا رندرهای جدیدی وجود دارد که جزئیات آیفون 15 و آیفون 15 پرو را در رنگ های مختلف نشان می دهد. گفته می شود که اینها دقیق ترین و واقعی ترین رندرهای رنگی هر دو گوشی هوشمند هستند.

لبه های گرد، قاب تیتانیومی و برآمدگی دوربین کمی ضخیم تر در رندرها کاملاً قابل مشاهده است. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس قرار است در پنج رنگ مختلف مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی رونمایی شوند.

 

تغییرات قابل توجهی وجود دارد که بخشی از سری آیفون 15 خواهد بود و عبارتند از:

  • آیفون به جای پورت لایتنینگ از USB Type C استفاده می کند
  • نسل جدید آیفون می‌تواند دارای تراشه Apple A17 Bionic با فرآیند 3 نانومتری باشد
  • معرفی قاب تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ
  • یک لنز پریسکوپ جدید برای قابلیت زوم بهتر
  • گزینه های رنگ جدید در کل خط

بیشتر این تغییرات بخشی از مدل های آیفون 15 پرو با نام های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های رده بالا در چهار رنگ مختلف مشکی، نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه شوند.

انتظار می رود سری آیفون 15 پرو یک فناوری حسگر جدید را برای کیفیت عکس بهتر همراهی کند. دکمه‌های صدای لمسی و بی‌صدا جدیدی وجود خواهد داشت. حتی ضامن بی صدا با یک دکمه لمسی جایگزین می شود. آیفون 15 پرو کمی باریکتر از مدل قبلی خواهد بود و ابعاد آن 146.47 در 70.46 در8.24 میلی متر است. انتظار می‌رود سری آیفون 15 در 12 سپتامبر عرضه شود، پیش‌سفارش‌ها از 15 سپتامبر و ارسال آن از 22 سپتامبر پیش‌بینی می‌شود.

 

 سری آیفون 15 با رنگ بندی جدید

در دیگر خبرها اپل Vision Pro، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت، در جریان WWDC 2023 رونمایی شد. «رایانه فضایی» با ویژگی VisionOS در بخش نرم‌افزاری، دارای نمایشگرهای OLED دوگانه با وضوح فوق‌العاده بالا با مجموع 23 میلیون پیکسل است. اپل پیشنهاد کرده است که نرخ نوسازی صفحه نمایش روی 90 هرتز تنظیم شده، اما شایعات ادعا می کنند که بسته به محتوا می تواند تا 100 هرتز نیز افزایش یابد.

DuanRui، یکی از افشاگران در توییتر، می گوید که نرخ نوسازی Vision Pro به طور پیش فرض 90 هرتز است و می تواند تا 100 هرتز نیز افزایش یابد. این نشان می دهد که هدست از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می کند و می تواند نرخ نوسازی خود را بسته به محتوای نمایش داده شده تنظیم کند. برای زمینه، آیفون‌های مدل پایه دارای نرخ نوسازی 60 هرتز هستند، در حالی که آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو دارای حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز هستند.

همانطور که 9to5Mac نشان می دهد، 90 هرتز به طور کلی حداقل نرخ نوسازی برای یک تجربه واقعیت مجازی راحت در نظر گرفته می شود. این بدان دلیل است که مغز شما بیشتر احتمال دارد 90 هرتز را به عنوان حرکت واقعی بپذیرد. با این حال، حتی اگر نرخ نوسازی کمتر از 90 هرتز باشد، ممکن است به دلیل ماهیت محاسبات فضایی تفاوت قابل توجهی را متوجه نشوید.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل هنوز در دست توسعه است و انتظار می‌رود در اوایل سال 2024 عرضه شود. این هدست با قیمت گزاف 3499 دلار عرضه خواهد شد که آن را به گران‌ترین محصول اپل تبدیل می‌کند. با این حال، هدست از طیف گسترده ای از برنامه های محبوب آیفون و آیپد مانند Microsoft Word و Excel، Disney+ و Sky Guide پشتیبانی می‌کند. اپل همچنین پشتیبانی از موتور بازی Unity را اعلام کرده که طیف وسیعی از تجربیات متنوع و جذاب را برای کاربران ویژن پرو تضمین می کند.

در اخباری مرتبط تبلت ها به طور فزاینده ای در هند محبوب شدند. زمانی بود که اپل و سامسونگ بر این بخش تسلط داشتند. در چند سال اخیر، بسیاری از برندهای گوشی هوشمند از جمله شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و غیره وارد دسته تبلت‌ها شده‌اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید