گویا گوگل در حال کار بر روی نسل بعدی دستگاه پوشیدنی خود است که احتمالا گوگل Pixel Watch 2 نام دارد. چهار دسته مختلف از واچ فیس وجود دارد: قابل دسترسی، قوس، دیجیتال پررنگ و پررنگ آنالوگ. چهار واچ فیس  که در دسته Accessible قرار می گیرند، Just Time، Circular، Linear و Stacked Time نام دارند.

از سوی دیگر، واچ فیس رده Arc کمی پیچیده و بسیار قابل تنظیم هستند. به طور کلی شش نوع وجود دارد، اما هر کدام دارای دو نوع فرعی با انتخاب دو یا چهار اسلات عارضه هستند. دسته دیجیتال Bold مطابق با ساعت‌های صفحه برای تلفن‌های Pixel دارای Android 14 است. این دسته از فونت‌های پررنگ، همپوشانی و پالت‌های رنگارنگ استفاده می‌کند. در نهایت، آنالوگ Bold مانند ترکیبی بین صفحه‌های ساعت Arc و Bold Digital به نظر می‌رسد.

به غیر از واچ فیس قابل تنظیم، انتظار می‌رود که گوگل Pixel Watch 2 دارای ویژگی‌های اضافی در Wear OS 4 باشد، مانند تم پویا برای اتخاذ یک طرح رنگی سفارشی برای رابط کاربری ساعت.

پیکسل واچ 2 با ویژگی های بهتر

گوگل به این زودی سری پیکسل 8 را معرفی نمی کند، اما جزئیات در مورد سری آینده با سرعت کامل به بیرون درز می کند. با توجه به آنچه تاکنون می دانیم، پیکسل 8 پرو با سنسور دما، پردازنده قوی و طراحی جذاب، ارتقای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. اکنون، می‌توانید سنسورهای دوربین جدیدی را نیز به لیست ارتقاها اضافه کنید، زیرا گزارش جدید ادعا می‌کند دستگاه یک سنسور اصلی ISOCELL GN2 به همراه یک حسگر تله فوتو 64 مگاپیکسلی دریافت خواهد کرد. مدل ساده نیز سنسور اصلی جدید را دریافت می کند اما ظاهراً لنز فوق عریض را از دست خواهد داد. .

توسعه دهنده Kamila Wojciechowska که برای Android Authority می نویسد، فاش کرد سری Pixel 8 در بخش دوربین ارتقاء قابل توجهی دریافت می کند. بر اساس این گزارش، هر دو پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، سنسور دوربین اصلی خود، ISOCELL GN2 سامسونگ را دریافت خواهند کرد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به سنسور قبلی GN1 است.

گنجاندن سنسور اصلی جدید در مقایسه با نسل قبلی خود، تقریباً 35 درصد بیشتر جذب نور می کند. این بهبود تصاویر روشن‌تر در نور کم و سرعت شاتر سریع‌تر را ممکن می‌کند و در نهایت تاری حرکت را کاهش می‌دهد. سنسور جدید همچنین از فیلم برداری 8K/30fps پشتیبانی می کند.

همچنین گفته می‌شود که پیکسل 8 پرو دارای حسگر فوق عریض «قابل استفاده‌تر» است. پیکسل 7 پرو دارای 12 مگاپیکسل قدیمی و فراموش شده سونی IMX386 در فوق عریض خود است، اما پرچمدار آینده می تواند سنسور جدید 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی را به کار گیرد. این حسگر سایز بسیار بزرگتری دارد و باید قابلیت عکسبرداری فوق عریض دستگاه را بهبود بخشد. با این حال، همچنان همان سونی IMX386 را در پیکسل 8 استاندارد پیدا خواهید کرد، البته با نسبت زوم بهتر 0.55 برابر (Pixel 7 دارای نسبت زوم 0.67x).

در دیگر خبرها شرکت گوگل قصد دارد بزودی سری گوشی پیکسل 8 را در دو مدل ساده و پرو معرفی کند. این خانواده اکتبر سال جاری از راه خواهد رسید و انتظار داریم با چیپ تنسور نسل سومی همراه باشند. تاکنون گزارش های مختلفی از سری پیکسل 8 منتشر شد و گزارش جدید طراحی دو مدل را فاش می کند. طبق تصویر این سری نیز شباهت فاحشی به نسل پیشین داشته اما در بخش دوربین نوار عقب آن بزرگ شده و دوربین چهار گانه برای مدل پرو و دو گانه برای مدل استاندارد شاهد هستیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید