انتظار می رود سامسونگ تا پایان ماه آینده از سری گلکسی واچ 6 خود رونمایی کند و اکنون، قبل از عرضه، مطالب بازاریابی برای دستگاه های آینده به بیرون درز کرده است.

به لطف افشاگر معروف ایوان بلاس (Evleaks@) تصاویر بازاریابی رسمی از دستگاه‌های سری گلکسی واچ 6 سامسونگ درز کرده است. رندرهای گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک لو رفته است. ما می توانیم دو دکمه فیزیکی را در هر دو ساعت هوشمند در سمت راست پیدا کنیم. دکمه هوم در بالا و دکمه برگشت درست زیر آن قرار دارد. دکمه هوم نیز دارای یک برآمدگی قرمز رنگ است تا آن را از دکمه برگشت متمایز کند.

تصاویر بازاریابی گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز حاشیه‌های چرخشی ضخیم و فیزیکی مانند رندرهای 5K را نشان می‌دهند که قبلاً به اشتراک گذاشته شد.

در حال حاضر، ساعت‌های هوشمند سری ۶ گلکسی واچ گواهی‌های GCF، FCC و Safety Korea را دریافت کرده‌اند. اکنون همچنین تایید شده است که گلکسی واچ 6 کلاسیک و گلکسی واچ 6 هر کدام دو مدل خواهند داشت. گلکسی واچ 6 کلاسیک در مدل های 42 و 46 میلی متری و گلکسی واچ 6 در مدل های 40 و 44 میلی متری عرضه خواهند شد. LTE+Wi-Fi و انواع Wi-Fi فقط برای همه مدل ها انتظار می رود.

اکنون که در مورد مشخصاتی که تاکنون فاش شده است صحبت می کنیم، انتظار می رود دستگاه های سری Galaxy Watch 6 از چیپست Exynos W930 (که قبلاً چیپست Exynos W980 نامیده می شد) تغذیه شوند و ظرفیت باتری آنها نسبت به قبل بهبود یافته باشد.

نسخه های 40 و 44 میلی متری گلکسی واچ 6 به ترتیب با باتری های 300 و 425 میلی آمپر ساعتی عرضه می شوند و از شارژ سریع سیمی 25 واتی همراه با شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. مشخصات باتری گلکسی واچ 6 کلاسیک هنوز ناشناخته است و با توجه به آنچه اکنون می دانیم، نوع 42 میلی متری آن می تواند باتری 300 میلی آمپر ساعتی داشته باشد، در حالی که 46 میلی متری می تواند باتری 425 میلی آمپر ساعتی یا حتی باتری بزرگتری مانند گلکسی واچ 5 قبلی داشته باشد. نسخه 45 میلی متری مجهز به باتری 590 میلی آمپر ساعتی بود.

در اخبار مرتبط، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 است. اما قبل از اعلام رسمی، در نهایت گزارش جدیدی اولین تصویر از گلکسی زد فلیپ 5 را از طریق رندر فاش شده فاش کرد.

این خبر توسط سایت MySmartPrice منتشر شده است که تصویر جدید گلکسی زد فلیپ 5 را به اشتراک گذاشته است. منابع نزدیک به این موضوع رندری از گوشی تاشوی آینده را فاش کرده اند که در نهایت اولین نگاهی به دستگاه ارائه کرده است. با نگاهی به این رندر، طراحی دستگاه را می بینیم که دارای صفحه نمایش بزرگ خارجی است که جلوه ای جذاب به آن بخشیده است. برای کسانی که نمی دانند، شایعه شده است که مدل آینده Flip دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگتر 3.4 اینچی است.

منبع

به این پست امتیاز دهید