در اوایل این ماه، وان پلاس 12 در رندرهای فاش شده همراه با مشخصات کلیدی رویت شد. در حال حاضر، OnePlus 12R نیز در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط استیو همرستوفر، افشاگر مطرح (معروف به Onleaks) رویت شده است. این دستگاه به عنوان جانشین OnePlus 11R که اوایل فوریه امسال معرفی شد، وارد بازار می شود.

طبق رندرهای فاش شده، OnePlus 12R نسبت به مدل قبلی خود دارای صفحه نمایش کمی خمیده (کمتر) خواهد بود. این صفحه دارای یک طراحی حفره دار در وسط نمایشگر خواهد بود و صفحه نمایش با حاشیه های ناچیز احاطه شده است. از نظر ظاهری، OnePlus 12R همان طراحی 11R را حفظ خواهد کرد. این به معنای یک جزیره عقب به شکل نیمه قرص در یک روکش براق است که از قاب کناری کشیده شد. این ماژول دایره ای با سه سنسور و فلاش LED را در خود جای داده است.

OnePlus 12R دارای دکمه پاور و نوار لغزنده هشدار در لبه سمت راست است در حالی که کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند. درگاه پایینی دارای درگاه USB-C، بریدگی میکروفون و مشبک بلندگو خواهد بود. دستگاه در رنگ سفید دیده می شود.

در مورد مشخصات اصلی، این گزارش می افزاید که OnePlus 12R به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت. این دستگاه توسط یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که 500 میلی آمپر ساعت بزرگتر از نسل قبلی خود است. همچنین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می شود OnePlus 12R دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی هوشمند همچنین با دوربین‌های دیگری که شامل یک واحد تله فوتو 32 مگاپیکسلی، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی می شود، ارتقای قابل توجهی از دوربین دریافت خواهد کرد.

Onleaks فاش می کند که OnePlus 12R 5G در ژانویه 2024 در چین عرضه خواهد شد. ممکن است در تاریخ بعدی به هند برسد.

وان پلاس 12آر در نزدیکی

در اخباری مرتبط انتظار می رود وان پلاس Ace 2 Pro به زودی در بازار چین عرضه شود. با این حال، یک افشا جدید مشخصات کلیدی این دستگاه و همچنین جدول زمانی عرضه آن را فاش کرده است.

این خبر از سوی یک منبع آگاه در ویبو منتشر شد. افشاگر ادعا می کند که وان پلاس Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی منحنی OLED است که وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در بخش سخت افزاری، دستگاه به چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده که با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه  است.

در قسمت عقب، افشاگر ادعا می‌کند که گوشی هوشمند آینده دارای سیستم دوربین سه‌گانه است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشکیل می شود. در همین حال، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شده است. طبق گزارش ها، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که تا 150 وات شارژ سریع را پشتیبانی می کند.

انتظار می رود که سازنده گوشی های هوشمند از محصول تاشو OnePlus Open در ماه آگوست رونمایی کند. با این حال، مدل Ace 2 Pro نیز ممکن است در این ماه وارد بازار چین شود. به خاطر داشته باشید که این فقط یک افشا است و باید آن را شایعه دانست. در اخباری مرتبط طبق گزارش‌های مکس جامبور، وان پلاس در حال برنامه‌ریزی برای عرضه جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود، وان پلاس 12، در دسامبر 2023 برای بازار چین است. عرضه جهانی در اوایل سال 2024 پیش بینی می شود. این مدل به دنبال عرضه OnePlus 11 در اوایل سال جاری صورت می گیرد. جزئیات عرضه ماه دسامبر نیز پیش از این توسط یک افشاگر چینی گزارش شده بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید