جدیدترین گوشی هوشمند OnePlus با نام Ace 2 Pro در بازار چین عرضه شد. با این نسخه، وان پلاس سعی کرده محصولی ارائه کند که با مشخصات بزرگ، قیمت مناسبی دارد و یک قاتل پرچمدار است.

این دستگاه دارای مشخصات پیشرفته ای مانند پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با استفاده از سنسور سونی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و قابلیت شارژ سریع 150 واتی است. بدیهی بوده که تقاضای قابل توجهی برای چنین محصولی از سوی مخاطبان این برند وجود داشته باشد، زیرا کل موجودی آن در مدت زمان بسیار کوتاهی 3 دقیقه فروخته شد.

OnePlus در Weibo از پاسخ مشتاقانه به جدیدترین تلفن هوشمند خود قدردانی کرد. طبق اعلام این شرکت، محموله اولیه 200000 دستگاهی در مدت زمان 3 دقیقه به طور کامل فروخته شد.

OnePlus Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد خمیده با وضوح 1.5K (2772 x 1240 پیکسل) است که تراکم واضح 450PPI را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای نرخ نوسازی سریع 120 هرتز و کاهش نور PWM بیش از 2160 هرتز است. طراحی نمایشگر به صورت حفره دار بوده و پنل از HDR10 پشتیبانی می کند و می تواند به روشنایی محلی تا 1600 نیت با حداکثر روشنایی جهانی 1200 نیت دست یابد.

در بخش سخت افزاری، باید به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرده و مجهز به رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و سیستم خنک‌کننده VC 9140 میلی‌متر مربعی است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 با وعده دریافت سه به‌روزرسانی اندروید کار می‌کند.

انرژی دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 150 واتی با سیم SuperVOOC پشتیبانی می کند. برای بخش دوربین، حسگر سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین عقب شامل یک سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. گزینه های اتصال شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت 5G، وای فای 7، بلوتوث 5.3، GNSS، NFC و پورت USB Type-C می شود. همچنین دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، بلستر IR و موتور لرزش محور x سفارشی است.

گوشی OnePlus Ace 2 Pro با ویژگی های جذاب

در دیگر خبرها وان پلاس Ace 2 Pro قرار است در تاریخ 16 آگوست معرفی شود. بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی هوشمند به گونه‌ای توسعه یافته است که یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از OnePlus 11 باشد. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، تیزر جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد وان پلاس Ace 2 pro از پروتکل Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

طبق این پست، متوجه شدیم که Ace 2 Pro جدید به پروتکل Wi-FI 7 مجهز خواهد شد که سرعت وای فای بسیار سریع‌تری و پهنای باند افزایش می‌دهد و باعث شده دستگاه با سرعت کامل شبکه کار کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که Wi-Fi 7 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، اما طبق تیزر، OnePlus Ace 2 Pro یک گوشی هوشمند آینده بوده که از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند.

Wi-Fi 7 هفتمین نسل از Wi-Fi است و گفته می شود که چهار برابر سریعتر از نسل قبلی خود، Wi-Fi 6E، با کاهش تاخیر، افزایش ظرفیت و افزایش پایداری است. تأخیر کاهش یافته و قابلیت اطمینان بهبود یافته به برنامه های در حال ظهور مانند VR / AR، بازی های آنلاین، دفتر از راه دور و رایانش ابری کمک می کند. طبق گزارش های قبلی، Wi-Fi 7 ممکن است در اواخر سال 2024 عرضه شود.

گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که Ace 2 Pro می‌تواند دارای یک پنل اولد 6.74 اینچی با رزولوشن 1.5K با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد که توسط باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 150 وات پشتیبانی شود. طبق شایعات، این دستگاه دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 به همراه 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 است. گفته می شود این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده که با دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی برای تجربه عکاسی پریمیومی همراه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید