انتظار می رود OnePlus Open، اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت، در ماه جاری عرضه شود. OnePlus در حال حاضر شروع به انتشار این دستگاه در بازار جهانی کرده است. با این حال، هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است.

پیش از انتشار رسمی، شایعات پیشتر جزئیات کلیدی را در مورد گوشی تاشو آینده فاش کرده اند. در جدیدترین گزارش، تصاویری با وضوح بالا از OnePlus Open به اشتراک گذاشته شد که دو گزینه رنگ را با جزئیات به نمایش گذاشت.

OnePlus Open در اصل همان دستگاه اوپو Find N3 Fold است که قرار بوده در چین عرضه شود. تصاویر جدیدی که توسط Winfuture به اشتراک گذاشته شده، بار دیگر این موضوع را تایید می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد مشابه همتای Oppo خود است. با این حال، گزارشی که از اوایل امروز به انتشار رسید، Find N3 Fold را در رنگ طلایی درخشان نیز به نمایش گذاشت، اما OnePlus Open تنها در رنگ‌های مشکی و سبز آشکار شد.

در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط نشریه آلمانی، OnePlus Open با یک ماژول دوربین گرد آشکار شده است. ما شاهد گوشی با دوربین سه گانه به همراه نام تجاری Hasselblad هستیم. این دستگاه همچنین دارای کلید قطع صدا با نماد OnePlus در یکی از دو طرف است. به نظر می رسد صفحه تاشو نمای فشرده ای دارد. اگر افشای اطلاعات قبلی را باور کنید، OnePlus Open یک صفحه نمایش OLED تاشو 7.8 اینچی و همچنین یک پنل 6.31 اینچی در بیرون را به همراه خواهد داشت.

ممکن است در بخش سخت افزاری آن از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شود که با 16 گیگابایت رم LPDDR5X همراه شده است. در بخش دوربین، ممکن است یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی دیگر ببینید. یک سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی نیز باید در ترکیب باشد. انتظار می رود OnePlus در 19 اکتبر گوشی جدید را رونمایی کند.

گوشی OnePlus Open بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها OnePlus از معدود OEM های اندرویدی است که جدیدترین تجربه های اندروید را به سرعت به دستگاه های خود می آورد. به طور مشابه، وان پلاس از یک طرف روی OxygenOS 14 Open Beta مبتنی بر اندروید 14 کار می کند و از طرف دیگر، باگ ها را برطرف می کند و آپدیت های معمول را برای گوشی های هوشمند خود ارائه می دهد.

گوشی وان پلاس Nord CE 3 5G آپدیت سیستم عاملی OxygenOS 13.1.1.401 را به تازگی دریافت کرد. این بروزرسانی در حال حاضر برای هند منتشر شده و انتظار می رود به زودی به سایر کشورها نیز گسترش یابد. سیستم عامل CPH2569_13.1.1.401 (EX01) اکنون با تغییرات زیادی از جمله آپدیت امنیتی آگوست 2023 منتشر شد. بروزرسانی همچنین ثبات سیستم را بهبود می بخشد و شبکه را بهبود می دهد.

این یک عرضه تدریجی است و ممکن بوده چند ساعت تا چند روز طول بکشد تا به هر دستگاه برسد. اولین مورد به برخی از کاربران ارسال می شود و پس از تأیید موفقیت آمیز ساخت، در دسترس واحدهای گسترده تر قرار می گیرد. کاربران همچنین می توانند اشکالات را از طریق انجمن OnePlus گزارش کنند یا کاربران در هند می توانند از Google Dialer استفاده کنند و برای ارسال بازخورد *#800# را تایپ کنند.

برنامه OnePlus Nord 3 OxygenOS 14 Closed Beta در حال حاضر دردسترس است و انتظار می‌رود که Open Beta ماه آینده منتشر شود. طبق جدول زمانی رسمی OxygenOS 14 Open Beta، OnePlus Pad، OnePlus Nord 3، OnePlus 11R، 10 Pro و 10T 5G ماه آینده نسخه Open Beta را دریافت خواهند کرد. در همین حال، OnePlus Nord CE 3 5G در ماه نوامبر نسخه Open Beta را دریافت خواهد کرد.

OnePlus سخت در حال کار بر روی پوسته جدید است و اکثر دستگاه های پرچمدار جدید و قدیمی ظرف چند ماه آینده بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این شرکت قرار است کاربران را با ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید شگفت‌زده کند که عملکرد و کارایی سیستم را افزایش داده و تجربه کاربری را ارتقا می بخشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید