Moto G14 می تواند گوشی بعدی سری G موتورولا باشد که وارد بازار می شود. در هفته های اخیر، G14 با شماره مدل XT2341 بر روی پلتفرم های صدور گواهینامه مانند TDRA UAE، EEC Europe، BIS India و FCC دیده شده است.

در همین حال، تنها گواهی FCC جزئیات کمی را در مورد دستگاه فاش کرد. اخیرا TheTechOutlook تصاویر تبلیغاتی لو رفته از Moto G14 را برای تایید طراحی و مشخصات کلیدی آن کشف کرده است. Moto G14 دارای یک صفحه نمایش با طراحی سوراخ در مرکز است. این دستگاه دارای حاشیه های تخت با برند Dolby Atmos و جک 3.5 میلی متری صدا در بالای آن است. در سمت راست، دکمه های افزایش و کاهش صدا و همچنین دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده اند.

در پشت دستگاه یک ماژول دوربین مستطیلی کمی برجسته وجود دارد که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. به نظر می رسد پوسته پشتی Moto G14 از مواد پلی کربنات ساخته شده و دارای لوگوی موتورولا است. G14 در چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و بژ عرضه خواهد شد.

در مورد مشخصات، مواد تبلیغاتی نشان می دهد که Moto G14 از یک تراشه هشت هسته ای، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. طبق تاییدیه FCC، این دستگاه ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی، 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث، NFC و پورت USB-C و سیستم عامل اندروید 13 ارائه شود. ممکن است به LCD 90 هرتزی مجهز شود. پنل مانند سلف خود

Moto G14 در راه است

در اخبار دیگر، موتورولا به تازگی چند نوع رنگ کاملاً جدید را برای دو گوشی هوشمند موجود در بازار هند معرفی کرده است. Edge 40 با رنگ جدیدی وارد بازار می شود، در حالی که G32 در دو گزینه جدید عرضه می شود. ابتدا در مورد Edge 40 صحبت می کنیم، این دستگاه اکنون در یک گزینه رنگی جدید Viva Magenta در دسترس است. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه از Edge 40 رنگ قرمز تیره دارد و تغییر دیگری در آن دیده نمی شود. برای کسانی که نمی‌دانند، این شرکت ابتدا دستگاه را در رنگ‌های Eclipse Black، Nebula Green و Lunar Lunar Blue عرضه کرد.

شایان ذکر است که گوشی جدید Viva Magenta Edge 40 دارای طراحی پشتی چرم گیاهی است، همان ویژگی که در گزینه های رنگ آبی و سبز وجود دارد. از سوی دیگر، موتورولا G32 هم اکنون در رنگ های رزگلد و ساتن مارون موجود است. دو رنگ جدید به گزینه های رنگ نقره ای ساتن و خاکستری معدنی موجود می پیوندند.

Edge 40 در رنگ Viva Magenta از 28 ژوئن با قیمت 29499 روپیه برای پیکربندی رم 8 گیگابایتی + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در هند به فروش می رسد. در همین حال، موتورولا G32 در رنگ های رزگلد و ساتن مارون از تاریخ 26 ژوئن با قیمت 11999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

در اخبار دیگر، موتورولا به تازگی فروش گوشی هوشمند موتورولا Razr 40 را در چین آغاز کرده است. این دستگاه همچنین قرار است در چندین بازار جهانی مانند هند عرضه شود، جایی که این برند قبلاً دستگاه را عرضه کرده است. این دستگاه اکنون در گواهینامه TDRA امارات دیده شده است.

گوشی هوشمند آینده موتورولا Razr 40 با شماره مدل XT2323-1 اخیراً گواهی TDRA را دریافت کرده است که نشان دهنده عرضه احتمالی آن در امارات است. در حالی که خود گواهی جزئیات خاصی در مورد مشخصات دستگاه ارائه نمی دهد، اما نشان می دهد که به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند پیش از این در چین عرضه شده بود که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم.

منبع

به این پست امتیاز دهید