ریلمی به زودی گوشی هوشمند جدید Narzo را در هند عرضه خواهد کرد. این برند شروع به انتشار تیزرهایی در حساب توییتر خود کرده است که برخی اطلاعات را فاش می کند. اگرچه نام محصول آتی به طور مشخص فاش نشده است، اما انتظار می رود این گوشی از سری Narzo 60 باشد.

Narzo 60 5G می تواند جانشین Narzo 50 5G سال گذشته باشد. Realme قبلاً تیزرهای جدیدی از دستگاه آینده منتشر کرده است. آخرین تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط Realme دارای تصویری است که در آن می توانیم عدد 60 و ماژول دوربین سری Realme 11 Pro را مشاهده کنیم. این نشان می دهد که محصول آینده می تواند در واقع Narzo 60 باشد و از همان طراحی ماژول دوربین Realme 11 Pro بهره می برد.

تیزر دیگری که اوایل امروز توسط Realme Narzo در توییتر به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد که دارای یک صفحه نمایش خمیده و یک سوراخ دوربین سلفی در وسط نمایشگر با منحنی 61 درجه است. فیلدهای بالا و پایین صفحه بسیار کوچک هستند. یک تیزر قبلی نشان داد که تلفن آینده Narzo ظرفیت ذخیره سازی 2,50,000 عکس خواهد داشت که به این معنی است که ممکن است با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

مشخصات اصلی Narzo 60 در حال حاضر مشخص نیست. هم ریلمی و هم آمازون یک میکروسایت از محصول آینده ایجاد کرده‌اند که در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه فاش خواهد کرد. با توجه به تیزرهای اخیر، به نظر می رسد که Narzo 60 می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از سری گوشی های Realme 11 Pro باشد.

به تازگی گوشی Narzo در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. پایگاه داده به در دسترس بودن پردازنده مدیاتک Dimensity 6020 به همراه 8 گیگابایت رم در این مدل اشاره کرده است. در اخبار مرتبط، اختلافات مربوط به ثبت اختراع می تواند واقعاً تند و زننده باشد و گروه BBK این راه دشوار را آموخت. در سال 2021، نوکیا از Oppo و برند فرعی آن OnePlus به دلیل نقض حق اختراع در آلمان شکایت کرد و هر دو شرکت را مجبور به توقف فعالیت در این کشور کرد. بر اساس یک گزارش، همین شکایت باعث شد که Realme، یکی دیگر از شرکت های متعلق به BBK، از بازار آلمان خارج شود.

بخش اروپایی Realme به Nextpit گفت که تجارت در آلمان به دنبال اختلافات داخلی و شکایت نوکیا به میزان قابل توجهی کند شده است. این شرکت همچنان منتظر اخبار مثبت در مورد مذاکرات صدور مجوز با نوکیا است تا بتواند تلاش های بازاریابی خود را در آلمان از سر بگیرد. اگرچه Realme به صراحت خروج خود از آلمان را اعلام نکرد، اما این پست نشان می دهد که این شرکت به این امکان اشاره کرده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید