ریلمی در حال آماده شدن است تا به زودی جدیدترین نسل گوشی های هوشمند سری Narzo خود را عرضه کند. با این حال، قبل از اعلام رسمی، یک نشت جدید، اولین نگاهی به طراحی گوشی به ما می دهد.

بر اساس گزارش 91Mobiles، یک منبع نزدیک به این برند از طراحی گوشی هوشمند جدید Narzo 60 این سازنده چینی گوشی هوشمند خبر داده است. این نشت اولین نگاه ما به دستگاه است و طرحی را به نمایش می گذارد که شرکت آن را “Mars Horizon” نامیده است.

همانطور که از نام آن پیداست، این برند از سیاره چهارم منظومه شمسی یعنی مریخ الهام گرفته شده است. با نگاهی به تصویر فاش شده، می توان پنل پشتی Narzo 60 را با شکوه تمام دید. این دستگاه دارای یک جزیره دوربین دایره ای بزرگ بر روی یک پنل پشتی نارنجی است. رنگ روشن ظاهراً از منظره مریخ الهام گرفته شده است، اگرچه طراحی دستگاه کاملاً شبیه به سری Realme 11 Pro است که اخیراً در هند عرضه شده است.

طراحی مشابه است، به خصوص وقتی صحبت از ماژول دوربین عقب باشد. در حالی که جزئیات بیشتر مشخص نیست، به نظر می رسد پشت سری Narzo 60 نیز همان طراحی چرم مصنوعی مانند سری 11 Pro را دارد.

علاوه بر این، تصویر نشان می دهد که دکمه های صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند. طرفین قاب آلومینیومی و گوشه ها گرد است. متاسفانه مشخصات کلیدی سری جدید Realme Narzo 60 هنوز ناشناخته است، اما انتظار می رود حداقل در یک نسخه با 1 ترابایت حافظه داخلی ظاهر شود.

در اخبار مرتبط، ریلمی به زودی گوشی هوشمند Narzo 60 را در هند عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه شامل سنسور 100 مگاپیکسلی و بدنه پشتی چرم است.

با این حال، نام Realme Narzo 60 تایید نشده است و در حال حاضر بر اساس پیش بینی های اطلاعاتی است. جدیدترین تیزر توییتر مربوط به طراحی پشت گوشی و سیستم دوربین آن است.

نام Realme Narzo 60 ماه گذشته موفق به دریافت گواهی بلوتوث SIG شد و به احتمال زیاد این گوشی Narzo است که قرار بود در هند عرضه شود. در حال حاضر چند تیزر رسمی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر شده است. برخی از ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند آینده سیستم دوربین دوگانه 100 مگاپیکسلی و بدنه پشتی چرمی آن است. این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین دایره ای در نیمه بالایی پشت و یک «Narzo طراحی شده توسط Realme» در پایین است.

سیستم دوربین دوگانه اصلی گوشی هوشمند به طور کامل مشخص نشده است. با این حال، ما می دانیم که سنسور 100 مگاپیکسلی دارد. Realme Narzo 60 دارای صفحه نمایش با لبه های خمیده است و احتمالاً دارای صفحه نمایش FHD+ AMOLED است. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و ظرفیت ذخیره سازی بالایی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز دهید