طبق گزارش‌ها، Redmi در حال کار بر روی نسل دوم تبلت خود با نام Redmi Pad 2 است. اوایل ماه جاری، این تبلت دارای گواهی 3C بود و اکنون، طبق گزارش TheTechOutlook، گواهی جدید یک عکس زنده از دستگاه را نشان داده است. این تبلت با شماره مدل 23073RPBFL در پایگاه داده Safety Korea رویت شده است. تصویر زنده از تبلت نشان می دهد که وقتی دستگاه به صورت افقی نگه داشته می شود، دوربین سلفی آن در قاب بالایی و دکمه پاور آن در لبه سمت چپ قرار دارد.

به نظر می رسد که طراحی جلو Redmi Pad 2 می تواند تقریباً مشابه مدل قبلی Redmi Pad باشد. این احتمال وجود دارد که پنل عقب دستگاه طراحی متفاوتی ارائه دهد. این تصویر همچنین نشان داده که ابعاد این تبلت در حدود 10.5 در 7 اینچ است. این نشریه فاش کرد که این تبلت گواهی TUV را دریافت کرده است، اما هیچ چیز قابل توجهی در مورد دستگاه فاش نکرد.

ماه گذشته، Redmi Pad 2 توسط پلتفرم گواهی FCC تأیید شد، که نشان داد در انواع مختلفی مانند 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. همچنین فاش شد که این تبلت بر روی رابط کاربری MIUI 14 اجرا خواهد شد که احتمالاً در کنار اندروید 13 قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش‌های دیگر، Redmi Pad ممکن است دارای صفحه نمایش 10 اینچی IPS LCD با وضوح 2K و نرخ نوسازی 90 هرتز باشد. در بخش سخت افزاری، چیپست اسنپدراگون 680 و رم LPDDR4x خواهد بود. یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی که ممکن است از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی کند، انرژی آن را تامین می کند. دوربین جلو 8 مگاپیکسل و دوربین عقب 8 مگاپیکسل خواهد بود. انتظار می رود Redmi Pad 2 در چندین بازار عرضه شود. گزارش اخیر ادعا می کند که ممکن است در کنار تبلت شیائومی پد 6 مکس، گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 و گوشی پرچمدار Redmi K60 Ultra در ماه آگوست در چین عرضه شود.

تبلت آینده ردمی در نزدیکی

در اکتبر 2022، ردمی گوشی های هوشمند سری Redmi 12 را در بازار داخلی چین عرضه کرد. اکنون این برند در حال کار بر روی نسل بعدی دستگاه های میان رده به نام سری Redmi Note 13 است. نوع رده پایه دستگاه قبلاً در وب سایت گواهی EEC رویت شده و اکنون، یک افشا جدید نشان می دهد که Redmi Note 13 Pro Plus چگونه می تواند باشد.

افشاگر معروف Digital Chat Station طرحی از ظاهر Redmi Note 13 Pro Plus را (اکنون حذف شده) فاش کرده است. این نشان می دهد که دستگاه دارای طراحی پنل عقب مشابه شیائومی 13 خواهد بود. جزیره دوربین مربعی دارای سه بریدگی دوربین و بریدگی چهارم احتمالاً برای فلاش LED خواهد بود. فاش کننده همچنین اشاره می کند که دستگاه دارای صفحه نمایش تخت و حاشیه های بسیار باریک خواهد بود.

افشای اطلاعات قبلی اشاره کرده بود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی و سیستم عامل MIUI 15 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود. برای دریافت ایده از نسل بعدی مدل Pro Plus، اجازه دهید نگاهی به برگه مشخصات Redmi Note 12 Pro Plus بیندازیم. ردمی نوت 12 پرو پلاس دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD+)، نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، کاهش نور PWM بیش از 1920 هرتز و کاهش نور 1600 میلی متر است. همچنین یک حفره دوربین وسط نمایشگر گنجانده شد.

در بخش سخت افزاری، دستگاه دارای یک چیپ مدیاتک Dimensity 1080 همراه با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 است. این دستگاه از سیستم خنک کننده VC با مساحت 3000 میلی متر مربعی بهره برده تا حرارت را تحت کنترل نگه دارد. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی است. در مورد بخش دوربین، دستگاه دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX سامسونگ با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت سلفی گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی دارد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید