هواوی در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های سری Mate برای بازار چین است. انتظار می رود که سری میت 60 هواوی به عنوان جانشین سری میت 50 از سال گذشته وارد بازار شود.

قرار است ماه آینده در کشور چین معرفی شود. پیش از رونمایی رسمی، هواوی میت 60 در معرض افشای اطلاعات و شایعات مختلفی قرار گرفته است که جزئیات کلیدی را فاش می کند. اکنون، در جدیدترین گزارش، تصاویر زنده فاش شده از گوشی هوشمند آینده در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo منتشر شد.

تصویر زنده هوآوی میت 60 فاش شده این گوشی را با پنل عقب دو رنگ نشان می دهد. به نظر می رسد نیمه بالایی دارای روکش شیشه ای مات سفید رنگ است در حالی که قسمت پایینی دارای روکش فلزی خاکستری است. این دستگاه دارای یک جزیره دوربین دایره ای بیرون زده با سه بریدگی بوده که به نظر می رسد یکی از آنها لنز پریسکوپ باشد.

یکی دیگر از تصاویر زنده جدا شده از هواوی میت 60 یک سیم پیچ شارژ را نشان می دهد که به پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره دارد. جدای از این، تصاویر فاش شده جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند فاش نمی کنند. طبق گزارش‌ها و شایعات، هواوی میت 60 دارای یک حفره دوربین بیضی در قسمت جلو به نام جزیره روح است. گفته می شود که شبیه جزیره پویا اپل در مدل های آیفون 14 پرو است. با این حال، پیاده‌سازی نرم‌افزاری که می‌تواند از مزیت جزیره استفاده کند، هنوز مشخص نیست. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح 1.5K پیکسل است. طبق گفته DCS، انتظار می‌رود این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری XMAGE برند باشد.

 

 

در بخش سخت افزاری، شایعه شده است که هواوی میت 60 از پردازنده مدیاتک بهره می برد و به دلیل تحریم های ادامه دار ایالات متحده علیه این شرکت، از اسنپدراگون 8 نسل 2 کنار خواهد رفت. در اخباری مرتبط هواوی در حال آماده شدن برای عرضه سری میت 60 مورد انتظار در سال جاری است. در حالی که این شرکت سعی کرده از هر گونه افشا در مورد تلفن های هوشمند جلوگیری کند، یک مشاور شناخته شده اکنون جدول زمانی رونمایی  دستگاه های آینده را فاش کرده است.

در پست اخیر Weibo توسط 定焦数码، افشاگر فاش کرد که هوآوی ممکن است گوشی هوشمند Mate 60 خود را قبل از جشنواره میانه پاییز (29 سپتامبر) و روز ملی (1 اکتبر) در چین معرفی کند. این شرکت قصد دارد این گوشی هوشمند را قبل از تعطیلات معرفی کند تا از فروش بالا جلوگیری نشود. این بدان معناست که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی هوشمند قبل از پایان سپتامبر به فروش برسد. فاش کننده همچنین فاش کرده است که هواوی در تولید پرچمدار خود با مشکلی مواجه نیست، به این معنی که تاخیر بیشتری در عرضه  وجود نخواهد داشت.

گزارش‌های قبلی اشاره کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند سری میت 60 از طراحی «داینامیک آیلند» بهره می‌برند که در اصل یک بریدگی دوربین جلوی بیضی شکل شبیه داینامیک آیلند در آیفون 14 پرو است. گفته می شود که این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. صفحه نمایش یک پنل 6.7 اینچی 1.5K اولد خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید