پس از معرفی مانیتور ایسوس TUF Gaming VG27AQ3A در ماه آوریل، بالاخره اخباری در مورد قیمت و در دسترس بودن مانیتور داریم. طبق گزارش Prad.de، ایسوس TUF Gaming VG27AQ3A از اواسط آگوست 2023 در آلمان عرضه می شود و قیمت آن 389 یورو است.

ایسوس TUF Gaming VG27AQ3A یک مانیتور 27 اینچی با صفحه نمایش Fast IPS است که وضوح 2560×1440 پیکسل را ارائه می دهد و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه (GTG) به همراه نرخ نوسازی 180 هرتز را ارائه می‌کند که از حرکت پاسخ‌گو و صاف روی صفحه اطمینان می‌دهد. این مانیتور به پشتیبانی از HDR10، فناوری بدون سوسو و Trace Free مجهز شده است. ویژگی GameVisual حالت های مختلف نمایش از پیش تعیین شده را برای ژانرهای مختلف بازی بهینه سازی می کند.

کاربران می توانند تنظیمات دمای رنگ را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنندو ویژگی GamePlus پیشرفت های درون بازی مانند crosshair و تایمر را اضافه می کند. پشتیبانی از HDCP 2.2 امکان پخش محتوای محافظت شده با کیفیت بالا را از منابع مختلف فراهم می کند. برای صدا، مانیتور دارای بلندگوهای 2واتی است که خروجی صدای متوسطی را بدون نیاز به بلندگوهای خارجی ارائه می دهد. گزینه های اتصال شامل DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI (v2.0) است که به کاربران امکان می دهد چندین دستگاه را متصل کنند. یک جک هدفون نیز برای گوش دادن به صدای خصوصی موجود است.

طراحی ارگونومیک مانیتور امکان تنظیمات آسان را با قابلیت شیب از 20+ تا 5- درجه و قابلیت چرخش از 20+ تا 20- درجه فراهم می کند. کاربران همچنین گزینه ای برای نصب دیواری VESA با الگوی 100×100 میلی متر دارند. در اخباری مرتبط ایسوس پیشتر از گوشی Zenfone 10  در بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی به‌عنوان جانشین Zenfone 9 سال گذشته وارد بازار می‌شود. جدیدترین پیشنهاد ارتقای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود دارد و در عین حال طراحی را نیز حفظ می‌کند.

Zenfone 10 یک گوشی پرچمدار جمع و جور با شکل تخت است. در جلوی نمایشگر، صفحه نمایش 5.9 اینچی sAMOLED با رزولوشن FHD+ به چشم می‌خورد. حداکثر روشنایی 1100 نیت و نرخ نوسازی 144 هرتز اعلام شد. از نظر طراحی، گوشی هوشمند دارای دو حلقه دوربین بیرون زده در پنل عقب است. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت عملکرد سریعتری دارد. همچنین دستگاه دارای یک حسگر لمسی (به نام Zen Touch 2.0) است که به کاربران امکان می دهد عملکردهای مختلف دیگری مانند پیمایش در وب سایت، کنترل پخش ویدیو و موارد دیگر را انجام دهند. Zenfone 10 دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

منبع

به این پست امتیاز بدید