سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی، سامسونگ به زودی از گوشی های هوشمند سری گلکسی A05 خود رونمایی خواهد کرد و یکی از دو دستگاه آینده، گوشی هوشمند گلکسی A05 توسط مرجع صدور گواهی FCC تایید شده است.

گوشی هوشمند آینده Galaxy A05 توسط مرجع صدور گواهینامه FCC با شناسه FCC از نوع ZCASMA055M تایید شده و دو مدل از گوشی هوشمند با شماره مدل‌های SM-A055M/DS و SM-A055M در پایگاه داده رویت شده‌اند. این گوشی هوشمند به عنوان یک دستگاه 4G با پشتیبانی از اتصال شبکه 2G، 3G، و 4G و با پشتیبانی از اتصال Wi-Fi و بلوتوث در لیست قرار گرفته است. با توجه به Wi-Fi آن، پشتیبانی از سه باند و بلوتوث آن از EDR (افزایش نرخ داده) و BLE5 (بلوتوث کم انرژی) پشتیبانی می کند.

لیست FCC همچنین نشان می دهد که دستگاه از خدمات موقعیت یابی مکان مانند GPS، BDS، Gallileo و Glonass پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از اتصال OTG پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه شارژ USB نوع C است. گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A05 نیز مانند نسل قبلی خود دو نوع خواهد داشت، یکی با پشتیبانی از دو سیم کارت و دیگری با پشتیبانی از تک سیم کارت. SM-A055M/DS احتمالاً نوع دو سیم کارته و SM-A055M ممکن است نوع تک سیم کارته باشد.

دو تصویر شماتیک از این گوشی هوشمند نیز از طریق فهرست FCC آن فاش شده که نشان می دهد دستگاه لبه های منحنی ندارد. ابعاد و توزیع آنتن گوشی هوشمند نیز در یکی از تصاویر شماتیک مشخص شده است. سری گلکسی A05 سامسونگ شامل دو گوشی هوشمند گلکسی A05 و گلکسی A05s خواهد بود و هر دو گوشی هوشمند دارای چهار مدل هستند. تمامی مدل‌های این دو دستگاه قبلاً در پایگاه داده IMEI مشاهده شده‌اند و چهار مدل گوشی هوشمند گلکسی A05 نیز در پلتفرم گواهی بلوتوث SIG رویت شده‌اند. این دستگاه از اتصال بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند.

از آنجایی که دستگاه گواهی FCC را دریافت کرده، احتمالاً دستگاه به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. با عرضه آن، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند فاش خواهد شد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید