بازار گوشی های هوشمند تاشو با سرعت بسیار بیشتری نسبت به بقیه بازار دستگاه های تلفن همراه در حال رشد است. بنابراین اپل نمی تواند برای همیشه از این بازار پرسود دور بماند و در واقع شایعات بی شماری در مورد عرضه آیفون تاشو در چند سال آینده وجود دارد.

گزارش جدیدی از TrendForce می گوید که اپل احتمالاً اولین گوشی تاشو خود را قبل از سال 2027 عرضه نخواهد کرد. دلیل این امر به دلیل استانداردهای سختگیرانه اپل و قابلیت اطمینان در تولید محصولی متفاوت و با کیفیت است.

در واقع، اپل به وضوح می خواهد صفحه نمایش تاشو بدون چروک باشد. همچنین این شرکت می خواهد مکانیزم گوشی تاشو برای سالیان متمادی کار کند. تحلیلگران TrendForce می گویند اپل هنوز در حال ارزیابی مشخصات و عملکرد اجزای اولین آیفون تاشو است و این روند ممکن است هنوز کمی طول بکشد.

سامسونگ و هواوی در بازار گوشی های تاشو با هم رقابت می کنند

در عین حال، هواوی در سه ماهه اول سال جاری توانست از سامسونگ پیشی بگیرد و به پرفروش ترین برند جهان در زمینه دستگاه های تاشو تبدیل شود. اما این شرکت کره ای می تواند بار دیگر با عرضه گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 به پرفروش ترین گوشی های تاشو تبدیل شود. رقابت بین این دو غول فناوری در بازار گوشی های تاشو همچنان ادامه دارد و هر دو شرکت در تلاش برای جذب مشتریان بیشتر هستند. با ارائه ویژگی های نوآورانه و پیشرفت های فنی.

بازار گوشی های هوشمند تاشو در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و به نظر می رسد این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند. اپل به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای دنیا نمی تواند این بازار رو به رشد را نادیده بگیرد و انتظار می رود با ورود به این عرصه تغییرات بزرگی در بازار ایجاد کند. اگرچه تاخیر در عرضه آیفون تاشو ممکن است برخی از طرفداران اپل را ناامید کند، اما این شرکت به دلیل دقت و کیفیت بالای محصولاتش شناخته شده است و احتمالا ارزش انتظار برای یک محصول بی نقص را داشته باشد.

در نهایت با ورود اپل به بازار گوشی های تاشو، رقابت بین شرکت های بزرگ فناوری به مرحله جدیدی خواهد رسید و ممکن است شاهد نوآوری ها و فناوری های جدیدی در این زمینه باشیم. آینده تلفن‌های تاشو پر از امکانات و هیجان است و مصرف‌کنندگان می‌توانند منتظر محصولات هیجان‌انگیزتر و پیشرفته‌تری باشند که تجربه گوشی‌های هوشمند را به سطح جدیدی برساند.