طی چند ماه گذشته، گزارش ها و شایعات بسیار و بعضا متناقضی در مورد آیفون، آی پد یا حتی مک بوک تاشو اپل منتشر شده است. قبلا گزارشی منتشر شده بود که نشان می داد اپل آیفون تاشو خود را در سال 2027 عرضه خواهد کرد. حالا در گزارشی جدید، غول کوپرتینویی تولید آیفون و دستگاه تاشو خود را تسریع کرده است. انتظار می رود اپل در اواخر سال 2025 تولید انبوه یک دستگاه تاشو هیبریدی 20.3 اینچی را آغاز کند و پس از آن در اواخر سال 2026 یک آیفون تاشو تولید کند.

به گزارش 9to5Mac، جف پو، تحلیلگر Haitong می گوید اپل تولید انبوه دستگاه تاشو 20.3 اینچی را در اواخر سال 2025 آغاز خواهد کرد و به دنبال آن یک آیفون تاشو در اواخر سال 2026 عرضه خواهد کرد.

آیفون و دستگاه 20.3 اینچی تاشو اپل

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلا گزارش داده بود که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک تاشو 20.3 اینچی است که در سال 2027 عرضه خواهد شد. راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، همچنین از توسعه یک دستگاه هیبریدی تاشو 20 اینچی از اپل خبر داد که انتظار می رود در سال 2026 یا 2026 عرضه شود. 2027. مارک آلمان، خبرنگار بلومبرگ نیز گفت که اپل در حال بررسی یک مک بوک یا آی پد هیبریدی با دو صفحه نمایش تاشو است.

اگر گزارش جدید جف پو صحت داشته باشد، اپل کار خود را بر روی دستگاه های تاشو تسریع کرده است. پو می گوید که دستگاه تاشو اپل یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود که هدف آن بازار گران قیمت و پریمیوم است. همچنین طبق گزارش ها، اپل دو اندازه صفحه نمایش ۷.۹ اینچی یا ۸.۳ اینچی را برای آیفون تاشو در نظر گرفته است.

البته تا سال 2026 هنوز راه زیادی باقی مانده است و نمی توان با قطعیت این گزارش ها را پذیرفت.