بر اساس گزارش ها، Honor در حال کار بر روی یک تلفن تاشو به نام (احتمالاً) Magic Flip برای بازار چین است. هیچ اطلاعات رسمی در مورد بازه زمانی معرفی و عرضه این دستگاه وجود ندارد. با این حال، یک منبع آگاه اشاره کرده است که احتمالاً چه زمانی باید منتظر رونمایی از این دستگاه باشیم.

طبق گزارش Gizmochina و به نقل از یکی از کاربران Weibo به نام Wangzai know-it-it، ابتدا سری آنر 200 وارد بازار می شود و سپس آنر اولین گوشی تاشوی تاشو خود را معرفی می کند. Honor 200 Lite در تاریخ 6 می در فرانسه عرضه می شود.

همچنین به نظر می رسد برخی از گوشی های میان رده مانند هواوی سری Nova 13، سری Reno 12، سری Vivo S19 و سری Honor 200 در ماه ژوئن در بازار چین رونمایی و عرضه شوند.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد Magic Flip و Honor 200 وجود ندارد. با این حال، یک رندر از Magic Flip وجود دارد که هنوز مشخص نیست که آیا واقعی است یا خیر.

تصویر منتسب به Magic Flip Honor

برخی از مشخصات احتمالی Magic Flip

این گوشی تاشو احتمالا دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگ مانند Razer 40 Ultra موتورولا خواهد بود. همچنین، شاید این گوشی تاشو آنر دارای سیستم دوربین دوگانه و قاب پشتی چرمی باشد. انتظار می رود این دستگاه دارای باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی باشد.

گزارش ها حاکی از آن است که Magic Flip تا پایان سه ماهه دوم سال 2024 راه اندازی خواهد شد. بنابراین احتمالا Honor 200 و Magic Flip می توانند در اوایل ژوئن معرفی و در پایان ماه مذکور عرضه شوند.

به نظر می رسد این شرکت قصد دارد دو گوشی تاشو دیگر را در نیمه دوم سال 2024 عرضه کند. این دستگاه ها احتمالاً شامل Magic V3 و V Purse 2 خواهند بود که جانشین Magic V2 و V Purse خواهند بود. باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی های جدید آنر می توانند نظر کاربران را جلب کنند یا خیر.