“حقیقت دروغ می گوید”؛ حداقل این چیزی است که سایت جدید منتسب به Call of Duty 2024 ادعا می کند که تحلیلگران می گویند این وب سایت مرموز یک تیزر برای Call of Duty بعدی است. بازی مورد انتظار که احتمالا Black Ops 6 نام خواهد داشت.

شعاری که در تیزر می بینیم The Truth Lies است. در نگاه اول، «حقیقت دروغ می‌گوید» تعبیر مناسبی برای ترجمه به فارسی است. اما ممکن است که The Truth Lies بخشی از یک عبارت بزرگتر باشد، در این صورت معنی تغییر می کند.

پس از ورود به وب سایت منتسب به Call of Duty 2024 با یک تلویزیون قدیمی مواجه می شوید که کانال های مختلفی دارد و کانال اول در حال پخش تصاویری از حرکت مخفیانه نیروهای نظامی است. چهره ها تار هستند؛ اما اشاراتی به تیزر مرموز اخیر مایکروسافت در آنها وجود دارد. تیزری که به احتمال زیاد مربوط به معرفی Call of Duty جدید است.

اکتیویژن

تیزر منتسب به Call of Duty 2024 با نمایی از کوه راشمور به پایان می رسد. اما با این تفاوت که چهره ها با پارچه های مشکی و نارنجی پوشیده شده و تاکید می کنند که «حقیقت دروغ است».

مقالات مرتبط

مایکروسافت تایید کرده است که در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد) رویدادی ویژه برای معرفی بازی مهمی که Call of Duty 2024 خواهد بود برگزار خواهد کرد.طبق شایعات، بازی Call of Duty Black Ops 6 از روز اول وارد سرویس Game Pass خواهد شد. رهایی .