با انتشار فصل اول سریال Fallout، تعداد بازیکنان سری بازی Fallout نیز افزایش چشمگیری داشت. بر اساس داده های GamesIndustry و GSD، Fallout 4 که تقریباً 9 سال از عرضه آن می گذرد، در حال حاضر پرفروش ترین بازی اروپا است.

با افزایش فروش خیره کننده 7500 درصدی در هفته گذشته، Fallout 4 توانست عناوین محبوبی مانند Helldivers 2، EA FC 24، Call of Duty: Modern Warfare 3 و رقیب قدیمی خود GTA V را شکست دهد.

آمار فروش Fallout 4 هم شامل نسخه دیجیتالی و هم نسخه فیزیکی بازی می شود و جالب اینکه 69 درصد از این افزایش فروش مربوط به نسخه PC است.

با توجه به حضور Fallout 4 در سرویس های اشتراکی مانند بازی های Xbox و PlayStation Plus سونی، سهم 31 درصدی آن در کنسول ها نیز قابل توجه است.

علاوه بر Fallout 4، سه بازی دیگر از این فرنچایز محبوب در رده های پایین لیست 10 بازی پرفروش دیده می شوند. Fallout 76، Fallout: New Vegas و Fallout 3 به ترتیب سه جایگاه آخر را به خود اختصاص داده اند و همه شاهد افزایش فروش قابل توجهی بوده اند.

سهم فروش نسخه رایانه شخصی Fallout 76 به طور قابل توجهی (حدود 85٪) از کنسول ها بیشتر است. نکته دیگر این است که کاربران Amazon Prime هم اکنون می توانند Fallout 76 را به صورت رایگان دریافت کنند.

سریال Fallout بسیار موفق بود و آمازون آن را برای فصل دوم تمدید کرد. این سریال همچنین در لیست سه سریال اصلی پربیننده آمازون پرایم قرار دارد.