«جونی آیومدیر طراحی سابق اپل آخرین پروژه خود را فاش کرد. در این پروژه او با شرکت موسیقی بریتانیایی Linn برای نسخه جدید همکاری کرد صفحه گردان سوندک LP12 این شرکت را مطابق با پنجاهمین سالگرد آن طراحی کنید.

نسخه جدید و مجلل میز گردان سوندک LP12 60 هزار تومان این اولین پروژه سخت افزاری است که از زمان ترک اپل در سال 2019 برای تأسیس شرکت طراحی LoveFrom روی آن کار کرده ام. از لبه های آلومینیومی صاف گرفته تا عناصر گرد و زیبایی خنثی و مینیمال، این دستگاه دارای ویژگی های بسیاری است که می تواند نشان دهنده حضور آیو در پروژه باشد.

محصول جدید Jony Ive

آیو در صحبت با Fast Company گفت که در چند سال گذشته مالک چندین محصول لین بوده است و توضیح داد که موسیقی همیشه برای او بسیار مهم بوده است. وی در این مصاحبه گفت:

فکر می‌کنم اولین پخش‌کننده موسیقی که طراحی کردم، اولین آی‌پاد بود، و از آن زمان به نسل‌های مختلف آی‌پاد و چندین ایرپاد و دیگر لوازم جانبی موسیقی رسید. “من واقعا خوشحالم که به میدان اول برگشتم.”

او LP12-50 را پروژه ای بسیار لمس کننده و ساده توصیف کرد و به گفته شرکت Fast، شرکت او LoveFrom آن را به صورت رایگان ساخته و هیچ قرارداد یا ترتیبات مالی دیگری با این شرکت ندارد. یئو همچنین گفت که شرکت طراحی برای کسب درآمد به قراردادهای بلندمدت خود با Airbnb و فراری متکی است.

جانی آیو (سمت راست) با مدیر عامل لین

از زمانی که آیو اپل را ترک کرد و LoveFrom را تاسیس کرد، او و طراح همکارش مارک نیوسون یک تایپ فیس، نشانی برای تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و یک دماغ دلقک قرمز برای موسسه خیریه بریتانیایی Comic Relief طراحی کردند.

اپل در سال 2019 اعلام کرد که Jony Ive به کار در زمینه طراحی در این شرکت ادامه خواهد داد و یکی از مشتریان اصلی LoveFrom خواهد بود. به عنوان مثال، Ive در توسعه iMac 2021 نقش دارد.