شرکت ال‌جی  با دریافت 13 جایزه برای طراحی برجسته محصولات خود در مسابقه International Design Excellence Awards (IDEA) 2023، که در کنفرانس بین‌المللی طراحی در نیویورک برگزار شد، افتخار برده است.

یکی از این جوایز برای محصول LG PuriCare AeroFurniture به ارمغان آمده است. این محصول، یک دستگاه تصفیه هوا است که قابلیت استفاده به عنوان میز عسلی و چراغی با نورهای متفاوت را برای تغییر حس و حال محیط فراهم می‌کند. در این کنفرانس، LG PuriCare AeroFurniture جایزه برنز را دریافت کرد. این محصول ال‌جی با عملکرد و طراحی قابل شخصی‌سازی، همچنین شکل ظاهری جمع و جور، با دکوراسیون هر خانه‌ای سازگاری دارد و برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب است. با دریافت جایزه اخیر، LG PuriCare AeroFurniture اکنون در سه مسابقه برتر طراحی صنعتی جهان، یعنی IDEA، Red Dot Award و iF Design Award، جایزه‌های خود را از آن خود کرده است.

دیگری از جوایز کسب شده در IDEA 2023 به تلویزیون LG OLED Flex (مدل LX3) تعلق دارد. این تلویزیون نوآورانه مجهز به اولین صفحه نمایش 42 اینچی خم شونده OLED در جهان است. تلویزیون LX3 که سال گذشته در نمایشگاه IFA به نمایش گذاشته شد، قابلیت شخصی‌سازی صفحه نمایش را به سطح جدیدی رسانده است. با فشردن یک دکمه، صفحه نمایش خودنورد این محصول می‌تواند از حالت کاملاً تخت به حالتی خمیده و جذاب تغییر شکل دهد.

رئیس مرکز مدیریت طراحی ال‌جی الکترونیکس، Hwang Sung-gyul، اظهار کرد: “دستاوردهای ما در نمایشگاه IDEA امسال نشانگر هم‌افزایی بین فن‌آوری تجربه کاربری و زیبایی می‌باشد. ما با بهره‌گیری از تجربه‌های کاربری نوآورانه و خلاقانه، به عنوان یک متخصص در طراحی محصول، با مشتریانمان در تعامل و ارتباط مستمر همراه خواهیم بود تا سطح کمال خود را بهبود بخشیم.”

مسابقه IDEA که سالانه توسط جامعه طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) برگزار می‌شود، یکی از رقابت‌های پیشگام در حوزه طراحی جهانی است. این مسابقه بر اساس عوامل مختلفی از جمله استراتژی طراحی، تعامل دیجیتال، و تأثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی، دستاوردهای منحصر به فرد در زمینه طراحی صنعتی را برای اعطای جوایز انتخاب می‌کند.

به این پست امتیاز بدید