اولین نسخه بتا VisionOS 1.1 مشکل عدم امکان ریست پسورد ویژن پرو اپل را حل می‌کند. این آپدیت به کاربران اجازه می‌دهد تا دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‌های اپل نداشته باشند.

به‌تازگی برخی از خریداران ویژن پرو خبر از مشکلی عجیب داده بودند. این کاربران می‌گفتند که اگر پسوورد دستگاه‌شان را از یاد می‌بردند، هیچ راهی برای بازیابی پسورد وجود نداشت و مجبور بودند برای حل این مشکل به فروشگاه‌های اپل مراجعه کنند. به گزارش «اپل اینسایدر» این مشکل در نسخه اولیه سیستم عامل ویژن پرو یعنی visionOS 1.0 وجود داشت. حالا این مشکل به گوش اپل رسیده است و کوپرتینویی‌ها خیلی سریع این مسئله را برطرف می‌کنند.

برطرف شدن مشکل ریست پسوورد ویژن پرو اپل

خوشبختانه با انتشار visionOS 1.1 که سه‌شنبه (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) برای توسعه‌دهندگان بتا، کاربران می‌توانند تمام اطلاعات دستگاه‌شان را در صورت عدم یادآوری پسورد، پاک کنند. این آپدیت به‌زودی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. با این مکانیزم، دستگاه باید دوباره تنظیم نرم‌افزاری شود و دیگر نیازی به یادآوری پسورد قبلی نیست. لازم به ذکر است کاربران اپل واچ هم درصورت برخورد با چنین مشکلی، همین مکانیزم را برای حل آن دارند.

اپل ویژن پرو محصولی قابل توجه در عرصه فناوری واقعیت ترکیبی است. این دستگاه پیشرفته واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به شکلی بی‌نظیر ترکیب می‌کند و تجربه‌ای همه‌جانبه را به کاربران ارائه می‌دهد. طراحی آن با تمرکز بر راحتی و قابلیت استفاده صورت گرفته است. همچنین ویژگی‌های طراحی زیبا و کاربرپسندی را به نمایش می‌گذارد که اپل با آن‌ها شناخته می‌شود.

ویژن پرو امکان تعامل با طیف وسیعی از برنامه‌ها و محتواها را به شیوه‌ای کاملاً جدید فراهم می‌آورد، از بازی و سرگرمی گرفته تا ابزارهای آموزشی و حرفه‌ای. بدین ترتیب امکانات جدیدی را برای نحوه تعامل ما با محتوای دیجیتال فراهم می‌کند.

در اصل، اپل ویژن پرو با هدف بازتعریف مرزهای دنیای کامپیوترهای شخصی طراحی شده است و امکانات قابل دستیابی با گجت‌های پوشیدنی را به چالش می‌کشد. این خصوصیات شامل حسگرها و نمایشگرهای پیشرفته است که تصاویر با کیفیت بالا و تعاملات گوناگون را ارائه می‌دهد. درمجموع اپل ویژن پرو نقطه عطفی قابل توجه در تکامل فناوری‌های فراگیر است.